دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1397 - 01:49
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با آنا:

طرح مالیات بر عواید سرمایه‌ای عامل اخلال در اقتصاد کشور خواهد بود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر عواید سرمایه‌ای در اقتصادهای نرمال کارایی دارد و این طرح در شرایط فعلی اقتصاد کشور یکی از عوامل اخلال‌ خواهد بود.
کد خبر : 293862

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آنا، درباره طرح مالیات بر عواید سرمایه‌ای با بیان اینکه معتقدم این طرح در شرایط فعلی اقتصاد کشور یکی از عوامل اخلال‌ خواهد بود و نه اصلاح کننده، اظهار کرد: این کار باعث رکود بیشتر در عرصه ساخت‌وساز مسکن می‌شود و وضع مسکن را از شرایطی که هست بدتر می‌کند و قیمت‌ها را بالا می‌برد و مشکلاتی برای انبوه‌سازان و مالکان فراهم می‌کند.


وی با بیان اینکه اینگونه‌‌ طرح‌ها در اقتصادهای نرمال کارایی دارند، تصریح کرد: اقتصادی که از هر طرف تحت فشار است و مردم در آن با مشکلات فراوان مسکن تهیه می‌کنند اجرای چنین طرح‌هایی هزینه‌های مضاعف برای خانوارها و افزودن بر مشکلات آنها خواهد بود.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در اجرای طرح مالیات بر عواید آنچه اظهار می‌شود و آنچه اتفاق می‌افتد همخوانی ندارد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اقتصاد ما این گونه مسائل بیشتر با هدف افزایش درآمد برای دولت مطرح می‌شود، اما کشوری که با نوسانات و تحریم مواجه است، توصیه نمی‌شود.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته