دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارگاه «روزنامه‌نگاری رادیویی» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

کارگاه نقش و جایگاه ژورنالیسم رادیویی با عنوان «روزنامه‌نگاری رادیویی» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
کد خبر : 293798

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، کارگاه نقش و جایگاه ژورنالیسم رادیویی «روزنامه‌نگاری رادیویی» در رسانه رادیو به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی فردا ساعت 11 برگزار می‌شود.


شاید وقتی از «ژورنالیسم رادیویی» سخن گفته می‌شود، برای برخی افراد این عبارت چیز تازه‌ای به نظر آید اما در کشورهایی که رادیو در آنها پیشرفت بسیار داشته است، ژورنالیسم رادیویی رشته‌ای تحصیلی است که فارغ‌التحصیلان آن فرصت‌های شغلی فراوانی را در رادیوهای خصوصی و دولتی در اختیار دارند. تفاوت ژورنالیست رادیویی با کارکنان رادیویی، که امروزه در ایران با عناوین شغلی مختلف مشغول به کارند، در آن است که ژورنالیست رادیویی مسلط به فنون رادیویی و شبکه‌های چند‌رسانه‌ای است. در حالی که کارکنان رادیویی، هر یک تنها برای انجام‌دادن یک وظیفه توانمندی دارند. این نوشتار در پی تبیین نسبی مباحثی است که ژورنالیست رادیویی برای توفیق در پیشه خود باید از آنها آگاه باشد.



کارگاه «نقش ژورنالیسم رادیویی در رسانه رادیو» با حضور فرامز کجویی -برنامه‌ساز و صدابردار صدا و سیما و کارشناس امور رسانه-، سیروس رجبی -تهیه کننده و برنامه ساز رادیو و مدرس دانشکده خبر-، حسن خلقت دوست -گوینده و مجری صدا و سیما- و حمید عبیری -گوینده و مجری صدا وسیما- برگزار می‌شود.


گفتنی است، علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته