دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گیل‌آبادی به دیدار دبیر سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر رفت

شهرام گیل‌آبادی، مدیرعامل جدید خانه تئاتر برای بررسی مسائل خانه تئاتر و جشنواره تئاتر فجر با نادر برهانی مرند، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیدار کرد.
کد خبر : 293689

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، شهرام گیل‌آبادی مدیرعامل جدید خانه تئاتر در بدو ورود خود و برای سامان دادن به وضعیت خانه تئاتر، برگزاری جلسات مختلف با هنرمندان تئاتری، ‌اهالی رسانه، مدیران هنری و ... را سرلوحه کار خود قرار داد تا برای رسیدن به برنامه‌ای جامع و کامل و بهبود وضعیت خانه تئاتر آماده شود.


گیل‌آبادی در نشست خود با اهالی رسانه، با طرح مسائلی درباره نحوه ارتباط رسانه‌ای با اصحاب خبر، موضوعاتی را از جمله شفاف‌سازی و روشن‌سازی چشم‌اندازهای ترسیمی خانه تئاتر مطرح کرد و گفت: این چهاردهمین جلسه‌ای است که در این چند روز آغاز فعالیتم در خانه تئاتر انجام می‌دهم؛ تقریباً همه دوستان اهل نظر، هنرمند و کارشناس بودند و سرخط‌ها را می‌گیریم تا بتوانیم به یک تعریف و چشم‌اندازی مناسب برسیم.


‌گیل‌آبادی با تأکید بر اینکه خانه تئاتر نیاز به یک برنامه مدون دارد، گفت: تدوین این برنامه باید همه‌جانبه و عملیاتی و با تعامل دو سویه صورت بگیرد. استراتژدی ما توجه به کرامت انسانی و همگرایی هنرمندان، رسانه‌ها و مسئولان است.


حالا در ادامه این نشست‌ها؛ شهرام گیل‌آبادی مدیر عامل خانه تئاتر در نشستی صمیمانه پیرامون جشنواره تئاتر فجر، وضعیت فعلی تئاتر و مسائل خانه تئاتر با نادر برهانی مرند به گفت‌وگو نشست و درباره این مسائل با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته