دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش حسین یکتا به اظهارات محمد مهاجری + عکس

حسین یکتا در پاسخ به سرمایه‌های چند صدمیلیاردی خود گفت: سرمایه چند صد میلیاردی حسین یکتا، خاطرات آنانی است که پایشان به آسمان باز شد و در مکتب روح الله، در جبهه یک شبه مرد شدند.
کد خبر : 293648

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، محمد مهاجری فعال رسانه‌ای که مواضع خود را مرتبط با اصولگرایان می‌داند اما در عمل گرایشات اصلاح طلبان را دارد، در گفتگوی اخیر خود با روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد، وضعیت جامعه امروز ایران و عملکرد اقتصادی ضعیف دولت را برنتافت و با انتقاد از رسانه ملی و برنامه «روایت مردم» حسین یکتا، نوک انتقادات خود را به سوی این جهادگر عرصه فرهنگی کشور نشانه گرفت.


وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «اخیر یک آقایی را به نام آقای یکتا آورده‌اند و در برنامه‌هایی دولت را نقد می‌کنند. کلیپ این برنامه‌ها را که دیدم در مورد سوابق او سرچ کردم و یاد حکایتی افتادم. می‌گویند فردی که یک بغل نان خریده بود از جایی رد می‌شد. فقیری را دید که نشسته و گریه می‌کند، پرسید چرا گریه می‌کنی و بعد از اینکه فقیر گفت گرسنه‌ام، همراه او شروع به گریه کرد. فقیر گفت نمی‌خواهد گریه کنی تکه‌ای نان بده که من هم سیر شوم و گریه نکنم. فرد گفت اگر دلت بخواهد تا صبح هم برایت گریه می‌کنم اما نان نمی‌دهم. این آقای یکتا هم یک موسسه مالی و سرمایه‌گذاری پرپولی دارد که چندصد میلیارد تومان سرمایه آن است. خب به جای این برنامه‌سازی‌ها قدری نان به مردم بدهد که گریه نکنند. اینها ادا و اطوار اپوزیسیون درآوردن است ...«


حالا و پس از این انتقادات حسین یکتا پاسخ محمد مهاجری را به گونه دیگری داد و نوشت: «سرمایه چند صد میلیاردی حسین یکتا، خاطرات آنانی است که پایشان به آسمان باز شد و در مکتب روح الله، در جبهه یک شبه مرد شدند. کتاب "مربع‌های قرمز" روایت صدها میلیارد سرمایه‌ای است که جامانده‌ای از شهدایی است که دعوتتان می‌کند در مراسم رونمایی‌ش در روز جمعه ٢٢ تیر ساعت ١٧ مرکز فرهنگی هنری سرچشمه شرکت کنید



مسیری که حسین یکتا در «روایت مردم» آغاز کرده و به سراغ بیان دردهای کف جامعه رفته و آنها را از زبان خود مردم بیان می‌کند، درست همان راهی است که جای خالی آن در رسانه ملی احساس می‌شده و حسین یکتا پس از روایتگری دوران دفاع مقدس، به سراغ روایتگری مشکلات و درد و آلام مردم جامعه رفته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته