دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اشعه‌ای مرگبار برای جبران خطاهای 10 سال پیش + تصاویر و ویدئو (تریلر)

فیلم ابرقهرمانی «چهار شگفت‌انگیز» که 10 سال بعد از فیلم دیگری با همین عنوان به روی پرده می‌رود، درصدد است تا فرانشیز سودآور تازه‌ای را به راه بیندازد و خطاهای قبلی را جبران کند.
کد خبر : 29362

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، اکران فیلم تازه «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) از 7 اوت (16 مرداد) آغاز خواهد شد. این فیلم ابرقهرمانی را جاش ترَنک کارگردانی کرده است و نقش چهار شخصیت اصلی آن را کیت مارا، مایلز تلر، مایکل بی. جوردن و جمی بل ایفا می‌کنند.



بازیگران «چهار شگفت‌انگیز» در جشنواره Comic-Con 2015



فیلم قبلی «چهار شگفت‌انگیز» را تیم استوری در سال 2005 ساخته بود و نقش این شخصیت‌ها را در آن جسیکا آلبا، یان گرافاد، کریس اوانز و مایکل چیکلیس ایفا کرده بودند. «چهار شگفت‌انگیز» قبلی مارول انترتینمنت و استودیو فاکس با فروش 154 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 175 میلیون دلار در خارج از آن، به نسبت آثار ابرقهرمانی مارول چندان موفق محسوب نمی‌شد و از همین رو استودیو تصمیم گرفته است تا با جبران اشتباه‌های سابق در نقش گزینی و عوامل هنری و جلوه‌های ویژه، بار دیگر بخت خود را در بهره‌گیری از این شخصیت‌ها بیازماید.



«چهار شگفت‌انگیز» تازه با فیلمنامه سیمون کینبرگ و جرمی اسلیتر به قرار گرفتن چهار جوان در معرض اشعه‌ای مرگبار و تبدیل آنها به چهار ابرقهرمان با توانایی‌های باور نکردنی و مبارزه آنها با دوست سابقشان که اکنون به دشمن بزرگ آنها و تهدیدی بزرگ برای زندگی بر سطح زمین تبدیل شده است، می‌پردازد.



تریلر فیلم «چهار شگفت‌انگیز» محصول 2015 را در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:





تریلر «چهار شگفت‌انگیز» (2015) – فرمت: MP4 – حجم: 9.1 مگابایت



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته