دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وعده اشتغالی وزیر کار توخالی از آب درآمد+ عکس

وزیر کار در برنامه خبری شبکه یک‌ سیما رسما از راه‌اندازی سامانه اشتغال (شناسنامه کار) به منظور افزایش امنیت شغلی کارگران خبر داده بود که توخالی از آب درآمد.
کد خبر : 293578

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته(17 تیرماه) در بخش خبری 21 شبکه یک سیما از آغاز به کار سامانه اشتغال (شناسنامه کار) به منظور افزایش امنیت شغلی کارگران خبر داد.


بر اساس این گزارش، این سامانه قرار است در راستای امنیت شغلی کارگران فعالیت کند به طوریکه قراردادهای آنان به طور کامل ثبت شود.


وی با پرداختن به موضوعات تکریم ارباب رجوع و شفاف‌سازی قراردادهای کاری و رسیدگی به افراد دهک‌های پایین جامعه، ابعاد گوناگون سامانه اشتغال را معرفی کرده و گفته بود: سامانه اشتغال، امکان برنامه ریزی برای افراد بیکار را فراهم می کند؛ در این سامانه همه اعترافات و مراحل رسیدگی به آنها ثبت و بررسی خواهد شد.


وی شناسایی بنگاه‌های مشکل‌دار را از دیگر امکانات این سامانه اعلام کرده بود.


به گزارش آنا، با بررسی‌های صورت پذیرفته و مراجعه به سایت مذکور متوجه شدیم که سایت در دسترس نیست.


همچنین وزیر کار در این باره تأکید کرده بود: نشانی سایت این سامانه www.prkar.ir است و کارگران می‌توانند با مراجعه به مراکز پیشخوان دولت در این سامانه ثبت نام کنند؛ هزینه ثبت نام در این سامانه برای اولین مرتبه حدود 2 هزار و 100 تومان و برای دفعات بعدی رایگان است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته