دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1394 - 12:59
در همایش ملی سازمان‌های مردم‌ نهاد سلامت؛

صالحی: بزرگترین بیمارستان هسته‌ای در ایران احداث می‌شود

رئیس سازمان انرژی از ساخت بزرگترین بیمارستان جامع هسته‌ای در کشور در آینده خبر داد و گفت: این بیمارستان نزدیک به هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و شاید نمونه‌ای از آن در غرب آسیا نباشد و بسیاری از بیماری‌های صعب العلاج را درمان خواهد کرد.
کد خبر : 29349

به گزارش گروه اجتماعی آنا، علی اکبر صالحی صبح امروز (پنج شنبه) در همایش ملی سازمان‌های مردم‌ نهاد سلامت که در سالن برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه تمامی دستاوردهای حاصل شده مرهون هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: بنده از حدود 12 سال قبل تاکنون در این حوزه حضور داشته‌ام و آقای روحانی نیز به عنوان یک فرد متخصص از ابتدا به این مساله ورود کردند و می رفتند تا این موضوع را حل کنند اما تقدیر نشد و تقدیر این بود که این دستاورد زمانی حاصل شود که عزت ایران بیش از پیش تامین شود.


رئیس سازمان انرژی با بیان اینکه بنده به اعتبار اینکه اخیرا در بیمارستان بستری شدم فهمیدم که ارزش سلامتی چیست و متوجه شدم که پزشک، پرستار و بیمارستان به چه معنی است، گفت: با آقای روحانی و همچنین وزارت بهداشت تصمیم گرفتیم بزرگترین بیمارستان جامع هسته‌ای را در کشور بنیان بگذاریم.


وی افزود: این بیمارستان گویای آن است که فناوری هسته‌ای منوط بر سانتریفیوژ و رآکتور اراک نیست و امیدواریم هرچه زودتر خبر خوشی را در این زمینه بشنوید.


صالحی عنوان کرد: این بیمارستان نزدیک به هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و شاید نمونه‌ای از آن در غرب آسیا نباشد و بسیاری از بیماری‌های صعب العلاج را درمان خواهد کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته