دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1397 - 13:02
رئیس شورای شهرتهران:

درباره فساد در نیروهای مسلح صحبتی نکرده‌ام

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به برخی اخبار درباره مصاحبه اخیرش با یکی از رسانه‌ها گفت: گفت‌وگوهای اخیر من مورد تحریف واقع شده و من صحبتی در مورد فساد در نیروهای مسلح نکردم.
کد خبر : 293307

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در حاشیه هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره مصاحبه اخیرش با یکی از رسانه‌ها اظهارکرد: متاسفانه گفت‌وگویی داشتم که در فضای مجازی با تحریف منتشر شد و به شکلی عنوان شد که انگار من از فساد در نیروهای مسلح صحبت کردم که اصلا چنین چیزی نبود.


وی ادامه داد: ‌از سوی مقام معظم رهبری برای رسیدگی به بعضی از موارد دستوراتی داده شده که من در این خصوص صحبت‌هایی داشتم شهرداری تهران با بنیاد تعاون معاملاتی داشته و در حال حاضر ما خواهان وصول مطالبات هستیم تا بتوانیم پروژه‌هایی که در سطح شهر داریم را به اتمام برسانیم و قرار است هر چه سریعتر موضوعات مربوط در این خصوص بررسی و طلب شهرداری وصول شود.


وی درباره حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در صحن علنی شورای شهر عنوان کرد: یکی از مباحث شهر تهران رسیدگی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی است و باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقداماتی انجام شود و کمیته امداد نیز با صداقت و متانت این اقدامات را انجام داده و امیدوارم با تعامل بتوانیم همکاری‌های بیشتری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.


رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت خط 7 مترو توضیح داد:‌ در این خصوص از شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک سوال کنید.


وی در خصوص پرسش دیگری مبنی‌بر اینکه آیا سیگنالیگ خط 3 به خط 7 منتقل شده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد.


وی در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر اینکه چرا در سال حمایت از تولید ملی برای شورا کولرهای گازی خریداری شده که برندهای خارجی دارند، تصریح کرد: ‌به هر حال هوا گرم بود و هوای صحن شورا مناسب نبود و برای رعایت حال خبرنگاران کولرها را خریداری کردیم.


هاشمی درباره صرفه‌جویی در شورا و شهرداری تهران عنوان کرد: ‌در حال حاضر حقوق نجومی برای مدیران مدیریت شهری نداریم و صرفه‌جویی می‌تواند در حوزه‌های مختلف انجام شود می‌توان جیره غذایی را کم کرد خودروها را کمتر کرد یا چای کمتر سرو شود یا اینکه اصلا نسکافه‌ها را حذف کنیم.


رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی‌بر اینکه چمران رئیس سابق شورای شهر تهران درباره تخلفات قائم ‌مقام شهردار اسبق اطلاعی نداشته است، گفت: فرضا در فضای مجازی برخی موضوعات ساده را با اختلاف مطرح می‌کنند آنچه که گفته شد باید بازتاب داده شود درباره این سوال هم باید از خود آقای چمران سوال کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب