دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1397 - 12:12
رقابت‌های بسکتبال 3 در3 دانشجویان آسیا

اعلام اسامی تیم بسکتبال دانشجویان ایران به مالزی

تیم‌های بسکتبال دانشجویان ایران به منظور شرکت در چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا امروز و فردا عازم مالزی خواهند شد.
کد خبر : 293302

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا در کشور مالزی برگزار می‌شود،‌ به همین منظور چهار تیم دختر و پسر شامل دو تیم دانشگاه تهران و پیام نور در بخش پسران و برای اولین بار در بخش دختران دو تیم از دانشگاه آزاد و پیام نور به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها به شرح زیر است:


در بخش پسران:


تیم دانشگاه تهران با چهار ورزشکار حنیف محمدی، محسن حقانی، مجید رحیمیان و امیرحسین آذری به مربیگری محمد سیستانی و سرپرستی علی حبیب الهی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.


تیم دانشگاه پیام نور با ترکیب ابراهیم بیگی هرچگانی، شایان پورکاوه، محسن عابدی، رضا زارعی و به مربیگری محمد رضا اسلامی و سرپرستی محمد عظیم نژاد عازم این رقابت‌ها خواهند شد.


در بخش دختران:


تیم دانشگاه پیام نور با ترکیب ناهیده اسدی، ریحانه برزگری، الناز سیاهی و ماریا مرزبان به مربیگری خانم افسانه حسن نایبی وسرپرستی نسرین شاه محمدیان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.


تیم دانشگاه آزاد با ترکیب کیمیا یزدیان طهرانی، مهسا تقی زاده، فائزه شهریاری و شیدا شجاعی و مربیگری نیکا بیکلیکلی و سرپرستی مرضیه ابوذر لطف در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.


تیم‌های دختران و پسران دانشگاه پیام نور ظهر امروز تهران را به مقصد مالزی ترک خواهند کرد و تیم‌های دانشگاه تهران و آزاد فردا عازم این رقابت‌ها خواهند شد.


لازم به ذکر است تیم‌های برتر این مسابقات ‌جواز حضور در رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال 3 در 3 ‌دانشجویان جهان را به دست خواهند آورد.


چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا 20 الی 23 تیرماه سال جاری در کشور مالزی شهر کوالالامپور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته