دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1397 - 09:03
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی:

اعتبار پژوهشی در ردیف بودجه‌های دانشگاهی کاهش نخواهد یافت

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاهی استان البرز به تنهایی  سه درصد کل مقالات دانشگاه آزاد اسلامی را تولید می‌کنند.
کد خبر : 293207

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از آزمایشگاه‌ها و نمایشگاه محصولات تجاری شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بازدید کرد.


سه درصد از کل مقالات دانشگاه آزاد اسلامی به استان البرز اختصاص دارد


دکتر رنجبر با استناد به آماری که توسط پایگاه اسکوپوس منتشر شده است، گفت: داده‌های این پایگاه نشان می‌دهد دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به تنهایی سه درصد کل مقالات ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی را تولید می‌کند.


وی با افتخارآمیز توصیف کردن این آمار خاطر نشان کرد: وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حال حاضر رضایت بخش است و پیگیری‌های لازم برای حل برخی مشکلات فنی و ایجاد دسترسی این واحد به پایگاه اسکوپوس در حال انجام است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای 18 طرح پژوهشی در باشگاه پژوهشگران جوان واحد کرج گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش محور است و بر این اساس اعتبار پژوهشی در ردیف بودجه‌های دانشگاهی کاهش نخواهد یافت.


وی با ابراز خرسندی از وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تصریح کرد: واحد کرج به دنبال مرجعیت علمی منطقه است و با حفظ جایگاه پژوهشی و افزایش تولیدات علمی خود اعم از مقالات و طرح‌های پژوهشی این امکان دور از دسترس نیست.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته