دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1397 - 09:00
دقایقی پیش؛

وزیر کشور وارد زابل شد

وزیر کشور به همراه شماری از معاونان و روسای سازمان‌های زیر مجموعه به منظور بررسی وضعیت خشکسالی سیستان وارد زابل شد.
کد خبر : 293205

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دقایقی پیش در صدر هیات اقتصادى به منظور بازدید از عملیات اجرایى پروژه ٤٦ هزار هکتارى دشت سیستان و شرکت در جلسات شوراى تامین و شورای ادارى استان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه شهر زابل شد.


وزیر کشور را در این سفر معاونان و مدیران وزارتخانه هاى کشور، صنعت، نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، راه و شهرسازى، سازمان حفاظت از محیط زیست و ستاد مبارزه با مواد مخدر همراهى مى‌کنند.


وزیر کشور در بدو ورود در فرودگاه زابل مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، شماری از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان و نمایندگان مجلس قرار گرفت.


بازدید از طرح 46 هزار هکتاری آبیاری نوین دشت سیستان، بازارچه مرزی تخت عدالت، منطقه ویژه رامشار و محدوده منطقه آزاد سیستان، نشست با معتمدان شهرستان زهک، نشست بررسی مشکلات سیستان با حضور معاونان وزرا و شرکت در شورای اداری سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به زابل است.


جواد سالارزهی مدیر روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: وزیر کشور در سفر یک روزه به سیستان به همراه معاونان و روسای سازمان‌های کشوری از طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان، منطقه ویژه اقتصادی رامشار و منطقه آزاد سیستان بازدید می‌کند. در این سفر وزیر کشور همچنین از آخرین وضع بازارچه‌های مرزی جدید سیستان و بلوچستان به ویژه بازارچه تخت عدالت هیرمند بازدید می‌کند. شرکت در جلسه بزرگان و معتمدان زهک، جلسه بررسی وضع سیستان و شورای اداری سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در این سفر خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته