دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم استقلال خوزستان:

نتایجی در شان استقلال خوزستان خواهیم گرفت

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم در این فصل بازی های درخشانی انجام دهیم تا در پایان فصل جایگاهی بسیار خوبی به دست آوریم.
کد خبر : 293178

داریوش یزدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص قبول مسئولیت سرمربیگری استقلال خوزستان گفت: پس از آنکه چندین جلسه با مدیر کارخانه گروه ملی و مدیرعامل باشگاه داشتم به تواقات کلی رسیدیم. فضا را برای کار مهیا دیدم و این پتانسیل را در تیم می بینم که بتوانیم در لیگ برتر نتایجی در شان استان به دست آوریم. برنامه هایم را به باشگاه دادم و شروع به تلاش به سوی موفقیت کرده ایم.


وی افزود: اولین تمرین تیم انجام شد و پس از چند روز اردوی خارج از استان را خواهیم داشت. کمتر از 20 روز تا شروع لیگ برتر بایقمانده است و تلاش خواهیم کرد تا با انجام چند دیدار دوستانه هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد کنیم. در پست هایی که نیاز به بازیکن ببینم، اقدامات لازم را با هماهنگی باشگاه انجام می دهم تا بتوانیم با آوردن نفرات مورد نیاز با تیمی آماده راهی مسابقات شویم. استقلال خوزستان پیش از این ثابت کرده که توانایی بالایی در کسب نتایج خوب دارد و بار دیگر باید این اتفاق رقم بخورد.


سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی تیمش در فصل های گذشته و اینکه در این فصل هم اگر این مشکلات ادامه یابد ممکن است تیمش در رسیدن به نتایج ناموفق باشد، تصریح کرد: دردسرهای مالی برای همه تیم های لیگ برتری وجود دارد و استقلال خوزستان هم از این قاعده مستثنی نیست. نباید این موضوع را مختص ما بدانید. با توجه به قول های مساعد مسئولان باشگاه که امیدوارم تحقق پیدا کند، امیدوارم که بتوانیم در این فصل بازی های درخشانی انجام دهیم تا در پایان فصل جایگاهی بسیار خوبی به دست آوریم.


وی درباره اینکه لیست اعضای کادرفنی و بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده است یا خیر، عنوان کرد: این کار را انجام داده ام. منتظرم تا باشگاه با دستیارانی که معرفی کرده ام، موافقت کند. البته زمان برای جذب بازیکنان از دست رفته است اما هنوز نفراتی باقی مانده اند که می توانند به ما کمک کنند تا تیمی بهتر و سرحال تر را راهی مسابقات کنیم. امیدوارم حمایت باشگاه آن قدر خوب باشد که در جریان مسابقات این فصل بدون مشکل خاصی با رقبا روبرو شویم و از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته