دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1397 - 13:33
رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران مطرح کرد؛

آموزش و فرهنگ سازی تنها راه برون رفت از بحران‌های محیط زیستی در کشور

رئیس مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکید کرد که آموزش و فرهنگ سازی تنها راه برون رفت از بحران‌های محیط زیستی در کشور است.
کد خبر : 292991

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار در نشست تخصصی که با حضور نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت آموزش و پرورش، انجمن علمی جغرافیا و سایر دست اندرکاران تدوین کتب انسان و محیط زیست در سالن یاس شهرداری مرکز برگزار شد، صدرالدین علی پور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست گفت: باید با استفاده از پتانسیل دستگاه‌های مختلف موضوعات محیط زیستی را به صورت پایلوت در سایر بخش‌ها اجرایی کنیم.


وی در ادامه افزود: در حال حاضر با توجه به بحران آب و انرژی و پدیده گرد و غبار و سایر موضوعات در کشور موضوع محیط زیست دغدغه اصلی کشور محسوب می‌شود که باید در این خصوص از تمامی ظرفیت‌های موجود به ویژه امر آموزش جهت پیشبرد اهداف و فرهنگ سازی مطلوب به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.


علی‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی امر آموزش کشور از طریق آموزش در مدارس با ورود بر بحث محیط زیست می‌تواند تبعات و اثرات مشکلات و معضلات محیط زیستی را در آینده در کشور کمتر کند، گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی علاقمند است تا همکاری‌های بین بخشی با سایر نهادها به منظور تسری در انجام امور انجام دهد.


رئیس مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افزود: هر اقدامی که منجر به بهبود کیفیت زندگی شهروندان شود مورد استقبال شهرداری تهران قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ سازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته