دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدموسایی در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد:

ارائه سه طرح اقتصادی دانش‌بنیان واحد رامهرمز به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد/ افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز از ارائه سه طرح اقتصادی دانش‌بینان در راستای فعالیت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و تامین بخشی از بودجه غیرشهریه خبر داد و گفت: پروژه‌های ساختمان آموزشی – اداری، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه و آمفی تئاتر از جمله پروژه‌های نیمه کاره هستند که تا پایان سال 94 به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر : 29277

دکتر جابر محمدموسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و فعالیت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: سه طرح «تولید کاشت»، «طرح مشاوره» و «طرح کامپیوتری» از جمله طرح‌های ارائه شده به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد هستند.


وی افزود: طرح «تولید کشت» با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی، طرح «مشاوره» که علاوه بر دانشجویان به مردم عادی در سطح شهر مشاوره مختلفی از جمله روانشناسی، خانواده، اجتماع، تغذیه، ازدواج و... ارائه می‌کند و طرح «کامپیوتری» خدمات کامپیوتری نظیر برنامه‌نویسی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و... طرح‌هایی هستند که در انتظار تایید سازمان مرکزی هستند تا به مرحله آغاز به کار برسد.


محمدموسایی با توجه به وضعیت پروژه‌های عمرانی در این واحد اظهار کرد: دو پروژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در متراژ 6 هزار مترمربع در شرف برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار است.


به گفته وی، پروژه‌های ساختمان آموزشی – اداری، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه و آمفی تئاتر از جمله پروژه‌های نیمه کاره هستند که تا پایان سال 94 به بهره‌برداری می‌رسند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز اظهار کرد:‌ احداث دارالقرآن و احداث نمادهای یادبود شهدای دانشگاهی در محل دانشگاه از طرح‌های ماندگار فرهنگی این واحد دانشگاهی است که تا پایان سال انجام خواهد شد.


محمدموسایی با بیان اینکه 7 رشته کارشناسی ارشد برای این واحد در دست پیگیری است، تعداد دانشجویان این مرکز را 6000 نفر عنوان و اظهار کرد: 4 رشته تحصیلات تکمیلی( 2 رشته دکترا و 2 رشته کارشناسی ارشد) در این واحد دانشگاهی دایر است و دانشجویان در این مقطع مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته