دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست جدید یادمان شهدای هویزه معرفی شد

حسن بوعذار که پیش از این مدیر داخلی یادمان شهدای هویزه بود به عنوان سرپرست جدید این یادمان انتخاب شد.
کد خبر : 292701

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، در مراسمی که با حضور سرهنگ پاسدار عادل عساکره مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) برگزار شد، حسن بوعذار با حکم حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به عنوان سرپرست یادمان شهدای هویزه معرفی شد.


گفتنی است، بوعذار از عشایر غیور عرب منطقه و اهل شهرستان هویزه است که از فروردین ۱۳۷۶ و در زمان مدیریت سردار یونس شریفی به جمع پرسنل یادمان شهدای هویزه پیوسته است و در این ۲۱ سال خدمت مستمر و مداوم، مسئولیت‌های مختلفی را در یادمان عهده‌دار بوده است.


همچنین لازم به یادآوری است، حاج عبدالعلی مرعی از خرداد ۹۶ و پس از پایان مدیریت ۱۳ ساله حاج مجید چعب به عنوان مدیر یادمان شهدای هویزه منصوب شده بود. تلاش در جهت ارتباط مستمر با اهالی بومی منطقه و توجه و رسیدگی بیش از پیش به یادمان شهدای عشایر عرب کرخه نور که ذیل مجموعه یادمان هویزه اداره می‌شود، از فرازهای دوران خدمت وی است.


یادمان شهدای هویزه به عنوان اولین یادمان دفاع مقدس، محل رزم، شهادت و آرمیدن شهید علم الهدی و یاران عاشورایی‌اش در حماسه هویزه (۱۶ دی ۵۹) است، و در ۴۰ کیلومتری اهواز واقع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب