دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ناصر محمدخانی:

پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی است/ قهرمانی جام جهانی برای برزیل

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده و این فصل هم یکی از جدی ترین مدعیان جام است.
کد خبر : 292697

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد ثبت تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: «از مدتی پیش تمرینات خود را شروع کردیم و البته به خاطر ماه رمضان تمرینات را تعطیل کرده بودیم و مجددا تمرینات را 3 هفته است که پیگیری می‌کنیم. پیشکسوتان پرسپولیس به ورزش نیاز دارند و باید عرق بریزند تا سلامت باشند. ضمن اینکه از لحاظ روحی هم دور هم جمع شدن مفید است. یادی از گذشته‌ها می‌کنیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد هم آن را با کمک یکدیگر رفع می‌کنیم.»


وی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: «تیم ما با 4 امتیازی که گرفت بهترین نمره خود در تاریخ این رقابت‌ها را ثبت کرد. از لحاظ دفاعی یکی از 10 تیم برتر بودیم ولی از لحاظ تهاجمی ایراد داشتیم و همین موضوع هم مانع صعودمان به دور بعدی شد. افسوس که خوب حمله نکردیم تا با کسب امتیاز بیشتر برای اولین بار صعود را تجربه کنیم.»


مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه بین 8 تیم باقیمانده جام جهانی کدامیک فینالیست می‌شوند، بیان کرد: «پیش‌بینی در فوتبال کار دشواری است چرا که همه تیم‌ها با تمام توان بازی می‌کنند. اگر اتفاقات غیرمترقبه در فوتبال رخ ندهد، فکر می‌کنم که برزیل و فرانسه از یک سو نیمه نهایی را برگزار می کنند که شانس برد برزیل بیشتر است و از این طرف هم برنده دیدار سوئد و انگلیس در نیمه نهایی هم برنده می‌شود و در فینال حریف برزیل می‌شود. به طور کلی هم حدس می‌زنم که برزیل بتواند یک بار دیگر قهرمان جهان شود.»


وی درباره اینکه پرسپولیس با پنجره بسته نقل و انتقالات در نیم فصل اول می‌تواند قهرمان هجدهمین دره لیگ برتر شود یا خیر، تصریح کرد: «به غیر از دو سه بازیکن که جدا شده‌اند، استخوان‌بندی اصلی تیم حفظ شده است. برانکو می‌تواند از بازیکنان امید خوبی که دارد به جای نفرات جدا شده، استفاده کند. سروش رفیعی، مهدی ترابی و مهدی شیری هم در نیم فصل دوم اضافه می‌شوند. به نظرم اگر در نیم فصل اول امتیازات نسبتا خوبی بگیریم، در نیم فصل دوم این توانایی را داریم تا امتیازات بیشتری را جمع کنیم و برای کسب جام قهرمانی خیز برداریم. پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده و این فصل هم یکی از جدی ترین مدعیان جام است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته