دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1397 - 09:24
وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به فرودگاه وین؛

حقوق مردم ایران در بسته پیشنهادی اروپا باید تضمین شود

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: باید بسته پیشنهادی،حقوق مردم ایران از برجام را درهمه زمینه‌ها ازجمله اقتصادی، سیاسی وهسته‌ای تضمین کند.
کد خبر : 292622

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به فرودگاه وین برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک وزرای خارجه ایران ، چین ، روسیه ، فرانسه ، آلمان و انگلیس و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با موضوع برجام با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مصاحبه اختصاصی انجام داد.


وزیر امور خارجه کشورمان گفت: انتظار می رود بسته پیشنهادی، تعهدات مجموعه کشورهای باقیمانده در برجام شامل تعهداتی باشد که حقوق مردم ایران از این توافق در سایر زمینه ها ازجمله اقتصادی، سیاسی و هسته ای را تضمین کند.


قرار است امروز جمعه در وین نشست ایران، اتحادیه اروپا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان در سطح وزرای خارجه به منظور بررسی شرایط توافق هسته‌ای برجام بعد از خروج آمریکا از این توافق برگزار شود. عباس عراقچی معاون وزیر خارجه و خانم دکتر جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری ، ظریف را همراهی می کنند. این درحالی است که نشست های کارشناسی ایران و پنج کشور اروپایی و اتحادیه اروپا در وین روز پنج شنبه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته