دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توافق میلیاردی سروش رفیعی با پرسپولیس

سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی دست یافته است.
کد خبر : 292321

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر نمی تواند بازیکنی را جذب کند و به دلیل جدایی چند چهره موثر احتمالا نمی تواند همانند دو فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در نیم فصل نخست امتیاز جمع آوری کند. به همین خاطر برانکو اسوانکوویچ امیدوار است با جذب بازیکنان شاخص و کارآمد در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران کند. در همین راستا هم مهدی ترابی و مهدی شیری از سایپا و پیکان جذب شده اند.


یکی از بازیکنانی که برانکو خواهان جذب اوست کسی جز سروش رفیعی نیست. سروش که می داند در نیم فصل اول نمی تواند برای سرخ پوشان بازی کند و از طرفی نمی خواهد همچون جام جهانی از ترکیب تیم ملی در جام ملت های آسیا جا بماند، به دنبال آن است تا در نیم فصل اول در یکی از تیم های تهرانی لیگ برتر بازی کند و در نیم فصل دوم با شاگردان برانکو ادامه همکاری دهد چرا که باشگاه های عربی حاضر به چنین قراردادی نیستند.


شنیده ها حاکی از آن است که پیکان تیم تهرانی است که قرار است رفیعی در نیم فصل اول لیگ هجدهم در آن توپ بزند. سپس او قراردادی یک و نیم ساله با سرخ های پایتخت می بندد.


مبلغ درخواستی سروش برای بستن قرارداد با پرسپولیس بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است و جالب اینکه هافبک سابق الخور قطر خواسته تا بخشی از این مبلغ در نیم فصل اول به او پرداخت شود. اگر چه هنوز قرارداد رسمی بسته نشده است اما توافق نهایی برای حضور مجدد سروش رفیعی در پرسپولیس حاصل شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته