دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار معصوم بیگی خبر داد؛

دستگیری 40 اوباش مسلح در عملیات ضربتی پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 40 اوباش استان اصفهان در عملیات ضربتی دیشب به همت پلیس خمینی‌شهر دستگیر و تعدادی سلاح گرم و سرد از آنان کشف شد.
کد خبر : 292291

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی امروز در گفت‌وگویی در خمینی‌شهر با اشاره به عملیات مرصاد که توسط نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اجرا شد، گفت: با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که وجود دارد، شب گذشته مطلع شدیم که تعدادی از اراذل و اوباش استان در محلی جمع شده‌اند که با طراحی عملیاتی دقیق و منسجم در یک اقدام ضربتی همه اراذل و اوباش دستگیر شدند و با هماهنگی با مرجع قضایی نیز برخورد قاطع با این افراد صورت می‌گیرد.


وی اضافه کرد: تحرک و تعرض اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم را به خطر بیندازند که پلیس با قدرت با این افراد برخورد می‌کند و آرامش مردم و نظم در شهر برای پلیس بسیار مهم است.


فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: اراذل و اوباشی که شب گذشته در این عملیات دستگیر شده‌اند حدود 40 نفر بوده که از شهرهای مختلف استان اصفهان هستند، دارای سلاح گرم و سرد و مقداری مشروبات الکلی بودند که با اقدام ضربتی پلیس خمینی‌شهر اجازه استفاده از سلاح گرم و سرد به آن‌ها داده نشد.


معصوم‌بیگی اضافه کرد: در بین این افراد دستگیرشده در عملیات شب گذشته، اراذل و اوباش مشهور و نشان‌دار با سابقه‌های کیفری در حوزه‌های مختلف حضور داشتند که همه این افراد با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس هستند.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته