دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1397 - 07:50
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

پیگیری پروژه ایران هراسی در فرانسه/ سیاست‌های اعلامی آمریکا در یارگیری‌های منطقه‌ای و جهانی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های ضد ایرانی در همه زمان‌ها از سوی غرب مطرح بوده و می‌خواهند توجهات را به سمت خود جلب و به نوعی علیه ایران یارگیری منطقه‌ای و جهانی کنند.
کد خبر : 292260

مسعود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره شانتاژهای رسانه‌ای فرانسوی‌ها علیه ایران، همزمان با سفر رئیس جمهور به اروپا ، اظهارکرد: پروژه‌های ضد ایرانی در همه زمان‌ها از سوی غرب مطرح بوده و دلیلش هم این است که می‌خواهند توجهات را به سمت خود جلب کنند.


وی با محکومیت حضور منافقین در فرانسه و برگزاری نشست‌های سالیانه آنها با محورهای ضد ایرانی و دعوت از مقام‌های سعودی، تصریح کرد: ترتیب دادن چنین برنامه‌هایی در آستانه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران از دو رویکرد قابل رصد و پیگیری است.


این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چنین تحرکاتی را یک سیاست اعلامی از سوی کشورهای مخالف ایران عنوان کرد و گفت: اینها از اینکه آقای روحانی در سفر دوره‌ای و مذاکره با مقام‌های اروپایی توفیقاتی داشته باشد نگرانند، لذا با فرافکنی و شانتاژ می‌خواهند مانع تراشی کنند.


گودرزی تشدید جریان ایران هراسی را دومین راهکار مخالفان ایران اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: کشورهای حامی سیاست‌های آمریکا همواره با این حربه می‌خواستند کشورهای دنیا و حتی آنهایی که به شکلی ممتنع و بی‌طرف هستند را به خطری از طرف ایران متوجه و حساس کنند و اینگونه القا کنند که ایران خطری برای آنهاست.


وی خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند با ترساندن کشورهای منطقه و جهان از ایران به نوعی به آنها بگویند به سمت ما بیایید و با یک پروژه هدفدار از این مسأله بهره برداری سیاسی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته