دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1397 - 01:40

برنامه ملی پوشان والیبال بعد از جاکارتا؛ پرواز به سمت اسلوونی

تیم ملی والیبال پس از بازی‌های آسیایی در تورنمنت اسلونی شرکت می کند و پس از آن راهی رقابت‌های جهانی می شود.
کد خبر : 292203

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه محمدرضا داورزنی اعلام کرد مردم از والیبال توقع مدال در بازی های آسیایی جاکارتا را دارند و باید تیم اصلی به این مسابقات اعزام شود، مشکل اصلی اضافه شدن ‌معروف، موسوی، قائمی، عبادی پور، شریفی، غفور و مرندی به ترکیب اصلی تیم بود چرا که طبق لیست اولیه و تصمیمی که فدراسیون در ابتدا گرفته بود قرار بر این بود که تیم ملی والیبال «ب» به جاکارتا اعزام شود اما حالا با تغییر این تصمیم ستاره های والیبال بیرون مانده بودند و در لیست حضور نداشتند که البته با رایزنی های کمیته ملی المپیک این مشکل حل شد و کمیته سازماندهی بازی های آسیایی جاکارتا برای اضافه شدن این اسامی به ایران کمک کرد.


حالا ملی پوشان ایران برای حضور در جاکارتا در اردو به سر می‌برند اما هنوز ترکیب نهایی اعلام نشده است و به گفته خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال فعلا اسامی نهایی تا مرحله آخر اردوی تیم ملی اعلام نخواهد شد.


هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا از 27 مردادماه تا 11 شهریور آغاز می شود و تیم والیبال ایران در روز 22 مرداد ایران را به سوی اندونزی ترک میکنند. والیبالیست‌های ایران بعد از بازگشت از جاکارتا (11 شهریورماه) بلافاصله باید خودشان را برای مسابقات جهانی به میزبانی ایتالیا و بلغارستان آماده کنند. از همین روی بلافاصله پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا راهی اسلوونی می‌شوند تا در مسابقات چهار جانبه‌ در این کشور شرکت کنند.


قرار است این مسابقات با حضور تیم‌های آمریکا، اسلوونی(میزبان)، لهستان و ایران برگزار شود. همچنین کولاکوویچ و شاگردانش پس از پایان این مسابقات چهارجانبه برای مسابقات جهانی راهی کشور بلغارستان شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته