دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1397 - 06:20

سرقت کامپیوترهای خودرو تنها 4 روز پس از آزادی

رئیس کلانتری 114 غیاثی جزییات دستگیری سارق سابقه‌دار محله غیاثی را تشریح کرد و گفت: متهم از افراد سابقه‌داری است که به جرم سرقت به عنف از سال گذشته در زندان بوده اما 4 روز پس از آزادی دوباره دست به سرقت زده است.
کد خبر : 292202

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید لشینی اظهار کرد: ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه ماموران گشت خودرویی کلانتری 114 در خیابان 17 شهریور به یک دستگاه خودروی پرشیا سفید رنگ مشکوک می‌شوند که پس از استعلام از مرکز پیام کلانتری مشخص می‌شود چند روز گذشته در منطقه فشم به سرقت رفته است. بلافاصله افسر گشت به راننده خودرو دستور ایست می‌دهد ولی راننده به همراه یک نفر سرنشین که در خودرو حضور داشت متواری می‌شوند.


وی ادامه داد: ماموران با مشاهده فرار آنان شروع به تعقیب می‌کنند و در خیابان سرچشمه 6 تیر هوایی به سمت خودرو شلیک می‌کنند، در انتهای خیابان، خودروی مسروقه با یک دستگاه خودرو تیبا برخورد و پس از ایراد خسارت به سمت مولوی ادامه مسیر می‌دهد که مأموران نیز به تعقیب آنان پرداخته و پس از تعقیب و گریز در مولوی و شوش نهایتاً در خیابان بعثت به سمت امام علی افسر گشت دو تیر به چرخ جلو سمت شاگرد شلیک که خودرو متوقف می‌شود.


لشینی با بیان اینکه راننده و سرنشین پس از پیاده شدن از خودرو متواری و پس از دو کیلومتر دویدن در بزرگراه امام علی، سرنشین دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 4 کامپیوتر خودروهای 206 و 405، سه دستگاه گوشی، یک قبضه سلاح سرد، پنج عدد سوئیچ و دو چراغ اسپرت پژو کشف شد.


رئیس کلانتری 114 غیاثی تصریح کرد: پس از انتقال سرنشین به نام امیر (27 ساله) به کلانتری و تحقیق از وی مشخص شد از افراد سابقه داری است که به جرم سرقت به عنف از سال گذشته در زندان بوده و 4 روز است که آزاد شده؛ نامبرده در تحقیقات بیان کرد پس از آزادی به همراه یکی از دوستانش به سرقت کامپیوترهای خودرو و نیز چراغ‌های اسپرت خودروها می‌پرداختند و در ساعات بامدادی اقدام به سرقت می‌کردند.


به گفته لشینی با توجه به سابقه متهم در ارتکاب جرم سرقت به عنف، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در همان روز آزادی زندان، وی در پارک گمنام محله غیاثی از فردی زورگیری کرده بود به نحوی که با نزدیک شدن به شاکی، به چشمانش گاز اشک آور زد و سپس گوشی وی را به سرقت برده که پس از حضور شاکی در کلانتری و مواجهه حضوری متهم شناسایی شد.


رئیس کلانتری 114 غیاثی بیان کرد: پرونده متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال شد و تحقیقات و اقدامات لازم جهت دستگیری راننده خودرو ادامه دارد.



انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته