دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رتبه اول کنکور انسانی در گفت‌وگو با آنا؛

نزدیک به 13 ساعت در روز برای کنکور درس می‌خواندم

روز دوشنبه، یک روز قبل از اعلام نتایج آزمون سراسری سال 94 اسامی نفرات برتر این آزمون توسط رسانه‌ها اعلام شد. علی کیانی نفر اول گروه انسانی توسط یکی از دوستانش از این موضوع مطلع شده است.
کد خبر : 29217

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال 94 یک روز قبل از اعلام نتایج از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شد. علی کیانی نیستانکی، نفر اول گروه علوم انسانی توسط یکی از دوستانش این خبر را شنید. علی کیانی متولد 1375 است که موفق به کسب رتبه اول در گروه انسانی شده؛ پدر او پزشک و مادرش خانه‌دار است.


رتبه اول آزمون سراسری در گروه علوم انسانی درباره برنامه‌ریزی‌های درسی و نحوه درس‌ خواندش در طول سال گفت: در طول سال و از زمانی که درس خواندن برای کنکور را شروع کردم، تنها با برنامه مدرسه پیش رفتم و با کمک مشاوران مدرسه‌ام برنامه‌ها را جلو بردم.


علی کیانی درادامه همین موضوع بیان کرد: از هیچ کلاس فوق برنامه یا خارج از مدرسه استفاده نکردم و تقریبا روزی 13 ساعت درس می‌خواندم.


نفر اول گروه انسانی با اشاره به اینکه مدرک دیپلمش را در رشته ریاضی گرفته، گفت: برای سال پیش دانشگاهی تغییر رشته دادم و با خواندن پیش‌دانشگاهی علوم انسانی خودم را برای کنکور انسانی آماده کردم. همچنین به جز آزمون گروه انسانی، در آزمون گروه‌های هنر و زبان هم شرکت کردم.


کیانی دانش‌آموز مدرسه سلام، درباره انتخاب رشته و دانشگاه افزود: رشته حقوق دانشگاه تهران یا شهید بهشتی را مد نظر دارم البته هنوز به صورت قطعی تصمیم نگرفتم و باید اطلاعات بیش‌تری برای انتخاب رشته کسب کنم.


وی همچنین درباره اینکه امکان تحصیل در دو رشته را دارد ادامه داد: هنوز تصمیمی درباره تحصیل هم‌زمان در دو رشته نگرفتم. این موضوع به بعد از پایان ترم اول بستگی دارد بنابراین همان زمان با توجه به شرایطم تصمیم می‌گیرم.




انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور سراسری
ارسال نظر
قالیشویی ادیب