دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1397 - 14:08

رایزنی کمیته ملی المپیک جواب داد؛ حضورتیم اول والیبالیست در جاکارتا

کمیته سازماندهی بازی‌های آسیایی با اعزام تیم اصلی والیبال ایران برای حضور در جاکارتا موافقت کرد.
کد خبر : 292139

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ در حالی که قرار بود تیم ملی والیبال «ب» برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت کند و ملی پوش از 27 خرداد همراه با سرمربی خود جهانگیر سیدعباسی تمرینات خود را آغاز کرده بودند اما به یکباره با اعلام محمدرضا داورزنی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به یکباره برنامه‌ها به هم ریخت و تمرینات تیم ملی والیبال «ب» منحل شد و طبق تصمیمات تیم ملی والیبال برای حضور در این مسابقات به خط شدند.


اگرچه ایگور کولاکوویچ قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا اعلام کرده بود بازیکنانش در این مسابقات حضور ندارند چرا که هدف اصلی آنها مسابقات قهرمانی جهانی در شهریورماه است اما با تصمیمات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایگور هم موافقت کرد و لیست بازیکنان حاضر در جاکارتا را معرفی کرد.


البته کار والیبال به همینجا ختم نشد؛ چرا که بازیکنانی که ایگور در ترکیب تیم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا به خط کرده بود در لیست اولیه حضور نداشتند و مشخص هم نبود کمیته سازماندهی بازی‌های آسیایی با اضافه شدن این هفت بازیکن موافقت خواهد کرد یا خیر.


اردیبهشت‌ماه اسامی 40 بازیکن از سوی فدراسیون والیبال به کمیته‌ ملی المپیک ارسال و آنها هم این لیست را به کمیته سازماندهی بازی‌های آسیایی ارسال کردند که البته‌ معروف، موسوی، قائمی، عبادی پور، شریفی، غفور و مرندی در این لیست اولیه نبودند اما کمیته ملی المپیک اعلام کرد در این چند روز رایزنی‌هایی با کمیته سازماندهی بازی‌های آسیایی می کند تا این اسامی به لیست اضافه شود. این رایزنی‌ها بالاخره جواب داد و کمیته ملی المپیک موفق شد اسامی را به لیست اولیه اضافه کند و به این ترتیب تیم اصلی والیبال در بازی‌های آسیایی جاکارتا به میدان برود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته