دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جذب بازیکن به هر شکلی

باشگاه تراکتورسازی درحالی که قراردادی با مهدی ترابی را امضا کرد از این بازیکن و باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.
کد خبر : 292128

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه تراکتورسازی این روزها انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس را غیرقانونی می‌داند و مدعی است که این بازیکن قبل از توافق با پرسپولیسی‌ها با تراکتورسازی قرارداد امضا کرده است.


اما موضوع اصلی در مورد ادعای تراکتوری‌ها، این مسئله است که مهدی ترابی برای یک فصل دیگر با باشگاه سایپا قرارداد داشت و در حالت عادی هر باشگاهی برای جذب ترابی اقدام می‌کرد باید به صورت مستقیم با مسولان باشگاه سایپا وارد مذاکره می‌شد چون این بازیکن تحت قرارداد این باشگاه است، اما مسئولان باشگاه سایپا از امضای قرارداد ترابی با تراکتورسازی هیچ اطلاعی ندارند.


نکته جالب توجه این است که تراکتوری‌ها که خودشان به صورت مستقیم با بازیکن تحت نظر باشگاه دیگر وارد مذاکره شدند قرارداد کاملا قانونی پرسپولیس با ترابی را غیرقانونی می‌دانند.


مسئله دوم اینکه اگر تراکتورسازی به ترابی قراردادی امضا کرد چرا این باشگاه قرارداد را رسانه‌ای نکرد تا باشگاه پرسپولیس هم از این موضوع مطلع شود. وقتی باشگاه سایپا که ترابی بازیکن این باشگاه است هیچ اطلاعی از قرارداد او با تراکتورسازی ندارد باشگاه پرسپولیس باید از کجا این موضوع را متوجه می‌شد؟


قرارداد یک بازیکن با باشگاه دیگر باید رسانه‌ای شود تا باشگاه‌های دیگر سراغ آن بازیکن نروند ضمن اینکه بازیکنی که با یک باشگاه قرارداد دارد حق مذاکره با باشگاه دیگر را ندارد مگر اینکه رضایت باشگاه خودش را جلب کرده باشد و مذاکرات زیرنظر باشگاه مبدا باشد.


موضوع قرارداد ترابی با تراکتورسازی شبیه ماجرای مهدی طارمی و ریزه اسپور است و در صورت شکایت باشگاه سایپا، تراکتوری‌ها به دلیل مذاکره و حتی امضای قرارداد با بازیکنی که با یک باشگاه دیگر قرارداد دارد باید پاسخگوی کار خودشان باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته