دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه سایپا به آنا خبر داد؛

تراکتورسازی کار غیرقانونی انجام داد نه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اگر تراکتورسازی با مهدی ترابی قرارداد امضا کرده باشد کار غیرقانونی انجام داد.
کد خبر : 292047

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال سایپا درحالی که یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت اما برای فصل آینده به پرسپولیس پیوست.


ترابی به دلیل محرومیت سرخپوشان از نقل وانتقالات باید نیم فصل اول را در سایپا سپری کند و برای نیم فصل دوم راهی پرسپولیس شود.


اما بعد از قرارداد ترابی با سایپا، باشگاه تراکتورسازی مدعی شد که با این بازیکن قراداد امضا کرد و انتقال او به پرسپولیس غیرقانونی است.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد قرارداد ترابی با باشگاه تراکتورسازی گفت: «مهدی ترابی یکسال دیگر با سایپا قرارداد داشت و باشگاهی که برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کرد باید ابتدا با باشگاه سایپا وارد مذاکره می‌شد که تراکتوری‌ها هیچ مذاکره‌ای با ما انجام ندادند.»


وی ادامه داد: «در کجای فوتبال بازیکنی که با یک باشگاه قرارداد دارد با باشگاه دیگری وارد مذاکره می‌شود. اگر ترابی هم با تراکتورسازی قرارداد امضا کرده باشد هر دو طرف کار غیرقانونی انجام دادند و حق شکایت برای باشگاه سایپا محفوظ است. باشگاه پرسپولیس برای جذب ترابی کاملا قانونی عمل کرد و مستقیم با باشگاه مذاکره کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته