دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1397 - 10:07
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

نحوه اجرای طرح برون رفت از مشکلات اقتصادی در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد/ تعیین وظایف شورای هماهنگی سه قوه

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نشست غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر : 292000

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه 13 تیر) مجلس شورای اسلامی درخصوص جلسه غیرعلنی صبح مجلس گفت: در این نشست موضوعات مربوط به طرح برون رفت از مشکلات اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت، در این ارتباط کمیسیون های اقتصادی و تخصصی و کمیته‌ای در مجلس تشکیل شده که جمع‌بندی‌های بسیار خوبی انجام داده است.


سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارشناسان اقتصادی و دولت در کمیته مذکور حضور داشتند اما با توجه به اینکه طرح برون رفت از مشکلات اقتصادی بار مالی دارد و مخالف با اصل 75 قانون اساسی است، مقرر شد بخش‌هایی از طرح که باید سریعاً اجرایی شود، به کمیته هماهنگی سران سه قوه ارجاع داده شود تا در این خصوص سریعتر تصمیم‌گیری شود و بخش‌هایی از طرح که ماهیت قانونگذاری دارد و با اصل 75 مغایرت دارد، به دولت ارائه شود تا دولت در اسرع وقت لایحه‌ای در این ارتباط به مجلس ارائه کند تا مشکلات با همدلی و همراهی حل شود.


سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمع‌بندی کمیسیون‌های تخصصی و کمیته‌ها و همچنین پیشنهادات مطرح شده در جلسه امروز درخصوص موضوع برون رفت از مشکلات اقتصادی دو بخش دارد. بخشی از آن مقرر شد از طریق شورای هماهنگی سه قوه پیگیری شود و بخشی از طرح مذکور که نیاز به قانون‌گذاری دارد باید از طریق ارائه لایحه دولت پیگیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب