دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی 2018 روسیه؛

انگلیس پازل یک چهارم نهایی را تکمیل کرد

تیم ملی انگلیس توانست با شکست کلمبیا به جمع 8 تیم برتر جهان راه پیدا کند.
کد خبر : 291930

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های انگلیس و کلمبیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 سه شنبه شب در ورزشگاه اوتکریتیه آرنا مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار در 120 دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا در ضربات پنالتی این انگلیس باشد که 4 بر 3 برنده مسابقه شود و به جمع 8 تیم برتر جهان راه پیدا کند.


انگلیس بازی را در نیمه اول بهتر از رقیب آمریکای جنوبی خود آغاز کرد و هری کین یک موقعیت عالی در دقایق میانی نیمه اول به دست آورد ولی ضربه سرش وارد دروازه کلمبیا نشد. البته در وقت‌های تلف شده نیمه اول هردو تیم یک موقعیت به دست آوردند که روی بی دقتی بازیکنان به گل مبدل نشد. در نیمه اول توپ و میدان دست سه شیرها بود ولی در نهایت این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


فشارهای سه شیرها در نیمه دوم بازی جواب داد و سانچز، مدافع کلمبیا در دقیقه 53 بازی در داخل محوطه جریمه روی کین، کاپیتان سه شیرها خطا کرد تا یک پنالتی به انگلیسی ها تقدیم کند. کین نیز قدر این پنالتی را دانست به زیبایی تمام این توپ را در درون دروازه کلمبیا جا داد تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی یک یک خاتمه یابد و بازی به وقت های اضافه کشیده شود.


بازی در وقت‌های اضافه هم برنده ای نداشت تا انگلیس در ضربات پنالتی 4 بر 3 برنده شود و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته