دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1397 - 19:28
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با آنا:

درخواست کمیسیون شوراها برای بررسی اصل 85 طرح جامع مدیریت شهری

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی،گفت: نمایندگان خواستار بررسی طرح جامع مدیریت شهری به صورت اصل 85 قانون اساسی در صحن شدند.
کد خبر : 291863

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در تشریح جسله کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح جامع مدیریت شهری در دستور کار این کمیسیون بود، اظهار کرد: درخواست بررسی طرح به صورت اصل 85 قانون اساسی در صحن مطرح شده است، بنابراین منتظر نتیجه رأی گیری هستیم.


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که بررسی و تصویب این طرح به کمیسیون شوراها واگذار شود از جلسه بعد وارد جزئیات طرح خواهیم شد.


این نماینده مجلس با اشاره به اینکه طرحی دیگر در مورد الحاق یک تبصره به قانون تاکسیرانی در کمیسیون مطرح شد، گفت: با توجه به اینکه سازمان حمل و نقل و شهرداری‌ها وظایفی در حوزه نظارتی بر تاکسی‌ها انجام می‌دهد، وظایفی هم بر عهده اتحادیه‌ها گذاشته شده‌اند. این تبصره تاکید داشت تا وظایفی به قانون تعاون واگذار و از آن طریق اختیارات به تاکسیرانی واگذار شود.


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس خاطرنشان کرد: با وجود موافقت‌ها و مخالفت‌های مطرح در کمیسیون، طرح مذکور رد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون شوراها
ارسال نظر
هلدینگ شایسته