دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1397 - 17:11
شهردار تهران در نشست کمیسیون عمران مجلس:

نقشه‌های پلاسکو باید به تایید شهرداری برسد

شهردار تهران تاکید کرد که نقشه‌های پلاسکو باید براساس قوانین شهرسازی به تایید شهرداری برسد.
کد خبر : 291844

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، سید محمد علی افشانی ظهر امروز با حضور در نشست کمیسیون عمران مجلس در جمع وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، رئیس بنیاد مستضعفان و اعضای کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر لزوم تهیه نقشه‌های اجرایی ساختمان پلاسکو اظهار کرد: این نقشه‌ها باید براساس ضوابط و قوانین شهرسازی به تایید شهرداری تهران برسد.


وی افزود: برای تسریع در عملیات اجرای این پروژه پیشنهاد می‌کنیم قبل از تهیه نقشه نهایی ابتدا نقشه مقاوم سازی گود و سازه نگهبان به شهرداری تهران ارائه شود و با تایید شهرداری عملیات خاک برداری و گوبرداری صورت گیرد. پس از آن نقشه اجرایی را به شهرداری تهران ارائه دهند.


شهردار تهران با اشاره به اینکه تهیه نقشه‌های نهایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد، گفت: به طور طبیعی تا نقشه‌های نهایی به شهرداری ارائه نشده نمی‌توانیم قضاوتی روی آن داشته باشیم. بنابراین، ابتدا باید نقشه‌ها به شهرداری ارائه شود تا ما بلافاصله کار را شروع و در موعد مقرر پروانه را صادر کنیم.


افشانی با بیان اینکه 2 سال مقرر شده برای اجرا این پروژه باید از زمان صدور پروانه ساخت محاسبه شود، گفت: اگرچه ما حداکثر تلاش خود را در صدور پروانه انجام می‌دهیم اما از نظر من این پروژه به 6 ماه زمان برای تهیه نقشه‌های نهایی نیاز دارد و پروژه در سال 1400 به اتمام می‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته