دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم سپیدرود رشت:

اسنادقطعی مالکیت محمدنوین برباشگاه سپیدرود را دیدم/ عدم شناخت تن‌زاده

مربی تیم سپیدرود رشت گفت: پروانه و سند مالکیت محمد نوین در باشگاه سپیدرود را دیدم و بعد قرارداد بستم.
کد خبر : 291840

محمدرضا مهدوی در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط تیم سپیدرود رشت و مسئولیتی که خودش در این تیم بر عهده گرفته، گفت: گیلان پایگاه دوم زندگی من بوده است. من این شهر رشت را دومین شهر خودم می‌دانم. زمانی که آقای طباطبایی از من و خداداد عزیزی دعوت کرد به همراه دکتر محمد نوین مالک تیم در تهران نشستی داشته باشیم، در آنجا پروانه و سند مالکیت آقای نوین را دیدیم و دعوت ایشان را برای حضور در تیم سپیدرود پذیرفتیم.


وی ادامه داد:‌ ما کاملا هوشمندانه مسئولیت تیم سپیدرود رشت را برعهده گرفتیم و خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم است و من هم در سمت مربی در کنار او به فعالیت ادامه خواهم داد. ما آقای مسعود اقبالی را که از مدرسین فیفا هستند را در کنار خود داریم تا حریفان را به خوبی تحلیل کنیم و وی به بازیکنان تیم آموزش بدهد. فرهاد چیذری بدنساز برجسته ایران مسئولیت بدنسازی تیم را برعهده گرفته است، آقای دلاوری آنالیزور تیم ما است، سهیل حق‌شناس و محمد رضا میرحسینی که خودشان سپیدرودی هستند در کادر فنی ما حضور دارند و مطمئن هستیم با درایت و هوش کادر فنی و حمایت مدیریت باشگاه و هواداران پرشوری که داریم می‌توانیم نتایج بسیار خوبی را در تیم سپیدرود رشت به دست آوریم.


مربی تیم سپیدرود در خصوص اینکه گروهی دیگر که قبلا مالکیت آن برعهده آقای جواد تن‌زاده بود الان ادعا دارند که باشگاه سپیدرود را در اختیار دارند و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تا اطلاع ثانوی تن‌زاده را مالک دانسته است، گفت: روز دوشنبه من به همراه خداداد عزیزی قراردادمان را در هیات فوتبال استان گیلان ثبت کردیم. آقای الماس‌خاله رئیس هیات هم آنجا بودند و هیچ گونه ممانعتی برای ثبت این قرارداد به عمل نیاوردند. من نمی‌دانم آقای تن‌زاده چه کاره هستند چون ایشان را نمی‌شناسم فقط می‌دانم قبلا مالک باشگاه بودند ولی الان با توجه به اسناد متقنی که وجود دارد باشگاه در اختیار دکتر محمد نوین است. نادر دست‌نشان هم که قرار بود سرمربی تیم شوند، استاد من است ولی ما بر اساس قانون کارمان را جلو می‌بریم و به هیچ عنوان کار غیر قانونی انجام نمی‌دهیم.


وی افزود: ما صبح و عصر با بازیکنان در حال تمرین کردن هستیم و قصد داریم اردوی بلند مدتی هم در تهران برگزار کنیم تا تیم آماده رقابت با حریفانش در هجدهمین دوره لیگ برتر شود.


مهدوی در خصوص اینکه چقدر می‌توان به تیم سپید رود برای سقوط نکردن در فصل آینده امیدوار بود، گفت: کادر مدیریتی بسیار خوبی پشت سر تیم است و کادر فنی فعلی هم معرف حضور همگان هستند. بازیکنان خوب و مطرحی را مد نظر داریم و مذاکرات با آنها آغاز شده است و احتمالا تا زمان برگزاری اردوی تهران این بازیکنان به تیم اضافه خواهند شد. تیمی را می‌بندیم که بتواند در مسابقات نماینده شایسته‌ای برای استان گیلان باشد. استانی که تحصیل کرده‌ترین استان کشور است و امیدوارم که سپیدرود رشت بتواند به جایگاه اصلی خود بازگردد.


مربی تیم سپیدرود در خصوص اینکه رقابت‌های جام جهانی را دنبال می‌کند و به نظرش کدام تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، گفت: بدون شک رقابت‌های این دوره جام شگفتی‌ها است. حذف آلمان، آرژانتین و اسپانیا زنگ خطر را برای دیگر تیم‌های بزرگ باقی‌مانده در روسیه به صدا درآورده است. در دیدار ژاپن با بلژیک اگر دروازه‌بان نماینده آسیا اشتباه نمی‌کرد بلژیک هم از مسابقات حذف شده بود. تصور من این است که برای انتخاب تیم‌های فینالیست یا حداقل 4 تیم پایانی خیلی دشوار است که من بخواهم نظری بدهم. به صورت کلی برزیل، کرواسی، فرانسه و بلژیک را بهتر از دیگر تیم‌ها دیدم و شاید یکی از این 4 تیم قهرمان شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته