دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور فرماندار و سه نفر از مجمع نمایندگان تهران صورت گرفت؛

رسیدگی به مشکلات شهروندان منطقه 5 تهران با حضور نمایندگان محلات

ملاقات مردمی فرماندار تهران، و مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب و مهدی شیخ، نمایندگان مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در منطقه 5 تهران برگزار شد.
کد خبر : 291824

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اعضای شورایاری محلات 29 گانه و رئیس آموزش و پرورش منطقه 5 با حضوردر مسجدالنبی (ص) میدان عدل پونک از نزدیک به گفتگو با مدیران شهری نشسته و مسائل را به صورت چهره به چهره با فرماندار، نمایندگان منتخب خود در مجلس شورای اسلامی و شهردار منطقه در میان گذاشتند.


در گفتگوی شهروندان و مسئولین که به مدت 4 ساعت طول کشید، دبیر شورایاری محلات جنت آباد مرکزی، کوی بیمه، حصارک، شهران شمالی، کن و محله اکباتان، از مشکلات فضاهای آموزشی و مراکز دانشگاهی، سولههای بحران، پارکینگ طبقاتی، آلودگی صوتی، ترافیک، طرح جامع کن و حفظ باغات، ایستگاههای اتوبوس و... گفتند.


فرماندار تهران، منطقه 5 را از مناطق پیشرفته با امکانات فرهنگی اجتماعی گسترده دانست و گفت: به منظور حل مشکلات شهروندان با 29 نماینده محلات منطقه و سایر دستگاهها نشستی در فرمانداری انجام میشود.


کواکبیان: مسئولین باید درد دل مردم را بشنوند


کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز افزود : به حمدالله با توجه به وسعت و تعدد محلات این منطقه مشکلات چندانی در حوزه مدیریت شهری وجود ندارد و از اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد.


وی گفت : مسئولین باید درد دل مردم را شنیده و برای حل مشکلات محلات تلاش کنند . وی بر حل مشکلات محله کن به طور ویژه تاکید کرد.


محجوب: مسائل محلات با مشکلات زیاد جداگانه بررسی شود


علیرضا محجوب در این نشست گفت: مایل هستیم محلاتی که مشکلات زیادی دارد را با همکاری فرماندار تهران جداگانه بررسی کنیم.


همچنین شیخ که از دیگر نمایندگان مردم تهران است، در این دیدار تاکید کرد: ضمن حفظ فضای سبز و باغات محله کن، رضایت صاحبان اراضی باید مورد توجه قرار گیرد.


اسدی شهردار منطقه 5 تهران نیز از پی گیری مسائل محلات کن و اکباتان گزارشی ارائه کرد و از اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح ستاری – اتوبان کرج و تقاطع ستاری – مخبری تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: مشکلات محله حصارک و مراد آباد نیز با جلسات متعدد در حال بررسی است و ایجاد خط اتوبوس شهران - بزرگراه هاشمی رفسنجانی تا چند ماه آینده را به شهروندان نوید داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته