دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1394 - 10:29
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی مطرح کرد

ایجاد امنیت برای اعزام زائران ‌به عتبات عالیات‌/ امنیت مطلوبی در مرز غرب کشور حاکم است‌

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر مدیریت یکپارچه و واحد، تمهیدات پلیس برای اربعین امسال را تشریح کرد.
کد خبر : 29182

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار اسکندر مومنی عصر دیروز به همراه هیاتی وارد استان ایلام شد و در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران، بازدید از مرزهای غربی، تشکیل قرارگاه اربعین حسینی و بررسی زیرساخت های موجود در مرز مهران را از اهداف سفر به این استان عنوان و اظهار کرد: با آمادگی کامل نیروهای امنیتی و انتظامی شرایط بسیار خوبی در استان حاکم است و امنیت مطلوبی نیز در مرزهای استان برقرار است.


وی با اشاره به مشکلات سال گذشته که در تردد زائران عتبات عالیات وجود داشت، گفت: سال گذشته پس از مراسم اربعین، تمهیدات ویژه‌ای به منظور رفع مشکلات و تامین زیرساخت ها اتخاذ شد که در این رابطه جلسات متعددی با دستگاه‌های متولی این حوزه برگزار شد.


این مقام ارشد انتظامی، توسعه زیرساخت‌ها نظیر جاده، کمربندی، ایجاد استراحتگاه و نیز فراهم کردن وسایل نقلیه عمومی برای زائران را از موضوعات بسیار مهم سفرهای زیارتی اربعین دانست و افزود: سال گذشته مشکلات و کمبودهایی در این رابطه وجود داشت.


وی بر اعزام سازماندهی شده و کاروانی زائرین در تسهیل سفرهای زیارتی به عتبات عالیات تاکید کرد و ادامه داد: این امر به طور جدی در دستور کار ناجا قرار دارد.


مومنی با تاکید بر مدیریت یکپارچه و واحد در موضوع اربعین، گفت: درصدد هستیم تا آنجا که امکان دارد و مقدورات ایجاد می‌کند تمهیدات و تسهیلات لازم برای زائران اربعین فراهم شود تا آنها در کمال امنیت و آرامش به عتبات عالیات سفر کنند.


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امنیت پایدار در مرزهای کشور در دو بخش دنبال می‌شود؛ بخشی در حوزه مرزبانی است که با توسعه تجهیزات، فناوری‌های جدید و آموزش امکانپذیر است و بخشی دیگر نیز توسعه زیرساخت‌هاست که باید با همکاری بخش‌های دیگر محقق شود.


جانشین فرمانده ناجا به وضعیت مطلوب امنیت در این استان مرزنشین اشاره کرد و گفت: نرخ جرم در ایلام نسبت به کل کشور بسیار پایین است و این استان جزء کم جرم‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌آید.


مومنی با بیان اینکه با هوشیاری و آمادگی نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت خوبی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرهای استان ایلام حاکم است از نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی به واسطه آمادگی لازم برای مراقبت از مرزهای غربی و این استان تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته