دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت اتوئو از برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه

ساموئل اتوئو بازیکن نامدار کشور کامرون امیدوار است تیم ملی کشورش در پایان قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با قرعه مناسبی روبه رو شود.
کد خبر : 29178

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تنها 3 روز دیگر تا قرعه کشی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در کاخ «کنستانتین» سن پترزبورگ باقی مانده است، مراسمی که در زمان برگزاری آن نگاه 141 کشور جهان (به غیر از کشورهای آسیایی که 25 فروردین در قرعه کشی که در کوالالامپور مالزی برگزار شد تکلیف‌شان مشخص شد) به این مراسم با شکوه است.


طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال فیفا مراسم قرعه کشی جام جهانی روسیه با حضور تعدادی از چهره‌های برجسته دنیای فوتبال به عنوان دستیاران قرعه کشی برگزار می شود و در میان اسامی اعلام شده نام ساموئل اتوئو مهاجم سابق تیم ملی کامرون نیز دیده می شود. او که 34 سال سن دارد و به تازگی بازنشستگی خود را از میادین بین المللی فوتبال اعلام کرده است، با 56 گل زده در 117 بازی ملی یکی از بازیکنان مطرح قاره آفریقا است، درباره حضور خود در مراسم قرعه کشی فیفا گفت:«خوشحالم که در چنین رویداد بزرگی شرکت می کنم. امیدوارم این دوره از رقابت‌های جام جهانی در روسیه بزرگترین و زیباترین جام جهانی باشد که تاکنون برگزار می‌شود و البته معتقدم روسیه همه ابزار برگزاری بهترین جام جهانی را دارد.»


اتوئو که در چهار جام جهانی بین سال‌های 2002 تا 2014 شرکت کرده است هنوز هم خاطرات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را فراموش نکرده‌است.او در این باره گفت:«واقعا حیف بود که جام جهانی در آفریقا برگزار شد و هیچ تیمی از قاره آفریقا در بازی فینال حاضر نبود. حیف است که بازیکنان آفریقایی تاریخ مصرف‌شان در خارج از این قاره تمام می شود. به نظرم بازیکنان آفریقایی نشان داده اند که می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.»


گفتنی است در این مراسم به غیر از اتوئو بازیکن افسانه‌ای فوتبال کامرون، رونالدو برزیلی و دیگو فورلان اروگوئه ای و دیگر بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال حضور خواهند داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته