دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آقای گلی مسابقات یونیورساید به دانشجوی واحد اندیمشک رسید

دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک که به همراه تیم ملی فوتبال دانشجویان در مسابقات یونیورساید کره جنوبی در پست مهاجم حضور داشت، با زدن 4 گل توانست آقای گلی این مسابقات را از آن خود کند.
کد خبر : 29176

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با وجود نتایج نه‌چندان درخشان تیم فوتبال دانشجویان ایران در مرحله مقدماتی بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان، محمد اوسانی دانشجوی رشته حقوق واحد اندیمشک با زدن 4 گل‌، عنوان آقای‌گلی این بازی‌ها را به دست آورد.


بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان در کشور کره جنوبی برگزار شد. تیم فوتبال دانشجویان ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های مالزی، ژاپن و برزیل هم‌گروه بود که مقابل هر سه حریف خود شکست خورد و بدون امتیاز در پایین جدول گروه سوم قرار گرفت.


تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در دهمین روز بازی‌های دانشجویان جهان به مصاف چین تایپه رفت و در ضربات پنالتی مقابل این تیم پیروز شد.


با این پیروزی تیم ملی برای کسب مقام سیزدهم، به مصاف کانادا رفت. در میان گلزنان این دوره از مسابقات محمد اوسانی‌کرد دانشجوی رشته حقوق واحد اندیمشک با زدن 4 گل‌، به آقای‌گلی این بازی‌ها دست یافت.


اوسانی که این فصل در صبا توپ خواهد زد، گفت: من قراردادم را با تیم صبا برای یک سال دیگر تمدید کردم و امسال هم در خدمت این تیم هستم. امیدوارم بتوانم امسال دل مردم قم را شاد کنم و برای تیمم مفید باشم.


اوسانی افزود: آقای دایی از بچگی الگوی من بوده و همیشه آرزوی داشتم وی را از نزدیک ببینم. اکنون که شاگرد دایی شده ام از صمیم قلب خوشحالم و افتخار می کنم. امیدوارم بتوانم مشکلات فنی خودم را در کنار او برطرف کنم و یک علی دایی دیگر برای کشورمان شوم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته