دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1397 - 00:57
سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با آنا:

ضرورت تغییر در کابینه بیش از همیشه هویداست/ لزوم اتخاذ سیاست‌های مقاومتی

سخنگوی حزب اعتماد ملی معتقد است از روز اول معلوم بوده تیم اقتصادی دولت در تصمیم‌گیری‌های خود در شرایط بحرانی آمادگی ندارد.
کد خبر : 291675

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به احتمال تغییر در کابینه دولت گفت: در حال حاضر ضرورت تغییر در کابینه بیش از همیشه هویدا شده است زیرا که از روز اول نیز معلوم بود تیم اقتصادی دولت در تصمیم‌گیری‌های خود در شرایط بحرانی آمادگی ندارد.


وی در ادامه با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت از هشدارهای آمریکا در بحث برجام آگاه بود اما کاری نکرد ادامه داد: تیم اقتصادی باید در این مدت نظام بانکی را طوری طراحی می‌کرد که خروج سپرده‌ها شوک تحریک‌کننده‌ای را وارد بازار نکند اما بدون برنامه عمل کردند.


سخنگوی حزب اعتماد ملی همچنین ادامه داد: تیم اقتصادی به نحوی عمل کرد که گویا در شرایط عادی به سر می‌بریم و سود سپرده‌ها را کاهش داد که باعث سیل ویرانگری بود که بر سر مسکن و ارز و طلا آوار شد.


گرامی مقدم با بیان اینکه اصلاح کابینه و تصحیح مدیران ارشد یک ضرورت است گفت: تنها اصلاح راه‌گشا نیست و باید ما با توجه به اینکه آمریکا بدنبال قطع کردن ارتباط ما با دیگر کشورهاست سیاست‌هایی را اتخاذ کنیم که بتوانیم در این شرایط سخت مقاومت کنیم.


وی در ادامه افزود: به نظر من راهی به جز تصحیح سیاست‌های کلان برای بهبود اوضاع فعلی وجود ندارد و باید به دنبال بهترین راه برای عبور از این تحریم‌ها بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته