دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به آنا خبر داد؛

استقلالی‌ها شرکت نکنند، جام را به پرسپولیس می‌دهیم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر استقلال در بازی سوپرجام شرکت نکند جام را به پرسپولیس می‌دهیم.
کد خبر : 291656

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان سازمان لیگ روز گذشته تاریخ برگزاری سوپرجام ایران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را اعلام کردند که طبق برنامه این سازمان، سرخابی‌ها باید 29 تیرماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.


وینفرد شفر که روزهای گذشته مخالفتش را با برگزاری سوپرجام اعلام کرد در تازه‌ترین واکنشش نسبت به این بازی، تاریخ اردوی استقلال در ترکیه را در زمان برگزاری بازی سوپرجام قرار داد. طبق برنامه شفر استقلالی‌ها باید از 19 تا 29 تیرماه در ترکیه اردو بزنند و طبق این برنامه آنها نمی‌توانند در دیدار سوپرجام شرکت کنند.


سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد احتمال برنامه شفر برای استقلال در اردوی ترکیه و احتمال عدم حضور این تیم در دیدار سوپرجام گفت: «ما کاری به برنامه‌ها و صحبت‌های سرمربی استقلال نداریم و تاریخ سوپرجام را اعلام کردیم و به اطلاع هر دو تیم رساندیم. بازی در تاریخ مقرر برگزار می‌شود و در صورت عدم حضور یکی از تیم‌ها جریمه‌هایی برای آن تیم درنظر خواهیم گرفت.»


وی در رابطه با جریمه‌ای که سازمان لیگ برای استقلال در بازی سوپرجام درنظر می‌گیرد افزود: «اگر استقلال در سوپرجام شرکت نکند جریمه‌ای برای این تیم درنظر می‌گیریم و باید کلیه هزینه‌های مالی این بازی را برگزار کند ضمن اینکه کاپ سوپرجام هم به پرسپولیسی‌ها داده می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته