دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی جدید بایرن‌مونیخ:

انتظار ماندن لواندوفسکی را در بایرن‌مونیخ ندارم

سرمربی جدید بایرن مونیخ گفت: لواندوفسکی بازیکنی در کلاس جهانی است و انتظار ندارم او در بایرن بماند.
کد خبر : 291492

به گزاراش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نیکو کواچ فصل گذشته هدایت اینتراخت را برعهده داشت و با این تیم در پایان فصل، موفق به کسب قهرمانی جام حذفی آلمان شد و در فینال، بایرن را شکست داد. او حالا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ، کار خود را آغاز خواهد کرد و در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش، راجع به موضوعات متعددی که اکثرا ذهن هواداران را درگیر کرده صحبت کرد.


وی گفت: ما انتظار نداریم که رابرت لواندوفسکی به حضور در بایرن ادامه دهد. من به او گفتم که چقدر بازیکن مهمی برای تیمش است و از اینکه با او همکاری داشته باشیم، استقبال می‌کنیم زیرا او بازیکنی در کلاس جهانی است و عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا در بایرن داشته است.


کواچ سپس به حمایت از یوآخیم لوو، پس از نتایج ضعیف اخیر آلمان پرداخت و گفت: من حامی یوگی لوو هستم. می‌دانم که مربی تیم ملی بودن یعنی چه و مطمئنم که او می‌تواند اوضاع را بهبود ببخشد. از لحاظ ورزشی و شخصی، حضور در بایرن مونیخ برای من گام بسیار مهمی بوده است.


وی سپس راجع به دستیارش در بایرن گفت: پیتر هرمان به عنوان دستیار من از ماه سپتامبر، فعالیتش را با تیم آغاز خواهد کرد.


سرمربی جدید بایرن مونیخ درباره بواتنگ و همکاری با برادرش گفت: در زمان حضورم در فرانکفورت، یک بواتنگ دیگر (کوین پرینس بواتنگ- برادر جروم) کنار ما بود. یکی از آنها را در اختیار داشته ام و هر دو فوق العاده اند.


کواچ سپس کنایه‌ای به قهرمانی‌اش در جام حذفی زد و گفت: من یک بار این جام را کسب کردم و امیدوارم در آینده، در بایرن هم این جام را کسب کنم.


سرمربی کروات درباره ترکیب تیمش گفت: من دوست دارم همه بازیکنان را حفظ کنیم. در این رابطه، تلفنی با لواندوفسکی صحبت کردم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته