دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1397 - 16:47
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تاکید کرد؛

لزوم مشارکت اعضای هیأت علمی دانشگاه در فعالیت‌های فناورانه دانش‌بنیان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر مشارکت هرچه بیشتر اعضای هیأت علمی دانشگاه در فعالیت‌های فناورانه دانش‌بنیان تاکید کرد.
کد خبر : 291460

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیداحسان شیرنگی در جلسه تشریح سیاست‌های کلان پژوهش و فناوری واحد دانشگاهی کرج که با حضور رئیس دانشکده فنی و مهندسی و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه معاونت پژوهشی واحد کرج برگزار شد، اهم برنامه‌های آتی حوزه معاونت پژوهشی را برشمرد.


وی از فعال‌سازی کارگروه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در واحد کرج خبر داد و آمادگی این کارگروه را به منظور دریافت طرح‌های درآمدزا اعم از دانش‌بنیان یا اقتصادی از سوی استادان، کارکنان و دانشجویان اعلام کرد.


دکتر حامد ثابت رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد کرج نیز با ارایه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی انجام شده طی 2 سال گذشته از برنامه‌ها و هدف گذاری این دانشکده در حوزه پژوهش و فناوری برای سال تحصیلی آینده سخن گفت.




دکتر ابراهیم نژاد مدیر کل پژوهش واحد کرج هم توضیحاتی درباره برنامه‌ها و سیاست‌های حمایتی حوزه پژوهش و فناوری در راستای درآمدزایی غیر شهریه‌ای ارائه کرد.


از مهم‌ترین پیشنهادهای مطرح شده در این شورا می‌توان طرح اخذ پروژه‌های برون‌دانشگاهی و راهکارهایی به منظور ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته