دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با آنا؛

علت عدم اجرای رای دادگاه توسط هیات فوتبال چیست؟

سرمربی سپیدرود گفت: با توجه به اینکه رای دادگاه به نفع تن‌زاده است اما هیات فوتبال استان هیچ اقدامی برای آغاز فعالیت دوباره مالک قانونی نمی‌کند.
کد خبر : 291361

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اتفاقاتی که این روزها برای سپیدرود رخ می‌دهد در فوتبال ایران بی‌سابقه است. در حالی که اداره کل ورزش استان گیلان چند روز قبل مالکیت تن‌زاده را سلب کردند و محمد نوین را به عنوان مالک جدید معرفی کردند اما روز گذشته یکی از دادگاههای رشت مالکیت تن‌زاده را قانونی دانست و او را مالک واقعی باشگاه سپیدرود معرفی کرد. در حال حاضر هم تن‌زاده با نادر دست نشان برای هدایت سپیدرود به توافق رسید و نوین هم خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی معرفی کرد و مشخص نیست که در روزهای آینده چه اتفاقاتی برای این تیم رخ خواهد داد.


نادر دست نشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقات روزهای اخیر باشگاه سپیدرود گفت: «من با تن‌زاده صحبت کردم و باتوجه به اینکه چند پیشنهاد خوب داشتم برای کمک به سپیدرود با این تیم قرارداد امضا کردم اما هنوز وضعیت من مشخص نیست. در حال حاضر اداره کل ورزش استان، محمد نوین را به عنوان مالک جدید معرفی کرد و این فرد هم با آقای عزیزی برای مربیگری تیم صحبت کرد. متاسفانه شرایط بسیار بدی در سپیدرود رقم خورد که دود آن فقط به چشم هواداران خواهد رفت.»


وی با انتقاد از عملکرد هیات فوتبال استان گیلان و اداره کل ورزش استان بیان کرد: «وقتی رای دادگاه به نفع تن‌زاده است و او را مالک قانونی باشگاه می‌داند چرا هیات فوتبال و اداره کل ورزش استان رای دادگاه را اجرا نمی‌کنند و جلوی فعالیت نوین را نمی‌گیرند. اگر مالکیت تن‌زاده غیرقانونی است باید نوین کارش را شروع کند و اگر مالکیت او غیرقانونی است اجازه دهند ما کار خودمان را شروع کنیم. متاسفانه فقط زمان به ضرر سپیدرود هدر می‌رود.»


دست نشان ادامه داد: «روزی که من به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم و با این تیم قرارداد امضا کردم وقتی متوجه این مسئله شدم که علی کریمی هنوز با این باشگاه تسویه حساب نکرد کنار کشیدم و تا زمانی که با کریمی تسویه نکردند هیچ حرفی در مورد مربیگری‌ام در تیم نزدم. اگر یک مدرسه فوتبال غیرقانونی در رشت تشکیل شود هیات فوتبال چه برخوردی با او خواهد کرد اما یک باشگاه به صورت غیرقانونی کار می‌کند اما اداره کل ورزش و هیات فوتبال هیچ کاری انجام نمی‌دهند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته