دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت‌وگو با آنا؛

ترابی نیم‌فصل دوم به پرسپولیس می‌رود/ کم کاری استقلالی‌ها

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ترابی علاقه داشت که در پرسپولیس بازی کند و ما هم با درخواست جدایی او موافقت کردیم.
کد خبر : 291305

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی ترابی یکی از ستاره‌های چند فصل اخیر فوتبال ایران بود که باشگاههای زیادی برای به خدمت گرفتن او اقدام کردند اما سایپا حاضر به فروش ترابی نشد. بعد از جام جهانی 2018، ترابی که با سایپا قرارداد داشت درخواست جدایی داد و مسئولان این باشگاه هم با رفتن او به پرسپولیس موافقت کردند.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد موافقت این باشگاه با جدایی ترابی گفت: «ترابی یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر ایران بود که هر فصل پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتری داشت اما بخاطر قراردادی که با ما داشت در سایپا ماند. در فصل گذشته که چند پیشنهاد خوب برای ترابی به باشگاه آمد ما با این بازیکن صحبت کردیم که در این فصل در تیم بماند و در فصل آینده با جدایی او موافقت می‌کنیم که طبق قولی که به ترابی دادیم در این فصل موافقت خودمان را با جدایی او اعلام کردیم.»


وی در خصوص قرارداد باشگاه پرسپولیس با ترابی افزود: «پرسپولیسی‌ها در این فصل خواهان به خدمت گرفتن ترابی بودند و روز گذشته هم مدیرعامل این باشگاه برای مذاکره با ما به باشگاه آمد و سرانجام توافق نهایی برای حضور ترابی در پرسپولیس حاصل شد. البته با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در نیم فصل اول نمی‌توانند بازیکن جذب کنند، ترابی در سایپا می‌ماند و برای نیم فصل دوم راهی پرسپولیس خواهد شد.»


درویش در رابطه با گلایه باشگاه استقلال در مورد عدم همکاری سایپا با انتقال صیادمنش به آبی‌پوشان بیان کرد: «هیچ مسئولی از باشگاه استقلال برای مذاکره با مسئولان سایپا به باشگاه نیامد و حتی یک زنگ هم به ما نزدند. صیادمنش از نظر ما بازیکن سایپا است و باشگاهی که این بازیکن را می‌خواهد باید اول با باشگاه وارد مذاکره شود که تاکنون استقلالی‌ها برای جذب او هیچ اقدامی نکردند.»


وی افزود: «استقلالی‌ها اعلام می‌کنند که باشگاه سایپا به آنها بازیکن نمی‌دهد اما در همین فصل محمد دانشگر از سایپا به استقلال رفت و ما هیچ مخالفتی با این انتقال نداشتیم. در مورد جذب صیادمنش هم استقلالی‌ها باید ابتدا با ما مذاکره کنند و نباید به صورت مستقیم با بازیکن وارد مذاکره شوند.»


مدیرعامل سایپا در خصوص تضعیف این تیم در فصل آینده با از دست دادن چند بازیکن اصلی‌اش گفت: «همه علی دایی را می‌شناسند و می‌دانند که با بازیکنان جوان بهتر کار می‌کند و در هر فصل بازیکنان جوان زیادی را تبدیل به ستاره‌های لیگ کرد. باشگاه سایپا هم جوانان خوبی در ترکیبش دارد که می‌توانند در چند سال بعد مانند ترابی و قلی‌زاده ستاره لیگ شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته