دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1397 - 09:22
با صدور احکامی از سوی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت؛

مدیران مدارس متوسطه دوره اول و دوم سما رشت منصوب شدند

مدیران مدارس متوسطه دوره دوم دختران و پسران و متوسطه دوره اول دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور احکامی از سوی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت منصوب شدند.
کد خبر : 291246

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسن رجب‌زاده با پیشنهاد دکتر محمد نیک‌پسند معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت با صدور حکمی از سوی آموزش و پرورش شهرستان رشت به عنوان مدیر متوسطه دوره دوم پسران سما واحد رشت منصوب شد.


در احکام جداگانه‌ دیگری شهلا بادپروا به عنوان مدیر متوسطه دوره دوم دخترانه سما و حمیده زرپور به عنوان مدیر متوسطه دوره اول دخترانه سما واحد رشت منصوب شدند.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت در مراسمی که به همین منظور برگزار شد اظهار کرد: «تغییرات صرفا برای سرعت بخشید به عملکرد و فعالیت های سازمانی است.»


محمد نیک‌پسند افزود: «این اعتقاد وجود دارد که زحمات زیادی کشیده شده تا مدارس سما به این درجه از اعتبار در استان رسیده است.»


نیک‌پسند با قدردانی از همه کسانی که برای مجموعه سما تلاش می‌کنند گفت: «قدردان مدیران و معلمانی هستیم که با طرح و ایده خود سعی کردند مدارس سما را به سطح خوبی از نظر آموزشی، پرورشی و فرهنگی برسانند.»


معاون سما واحد رشت خطاب به مدیران مدارس بیان کرد: «همدیگر را تقویت کنید و با اتحاد بیشتر باعث افتخار و قوی‌تر شدن مجموعه سما باشید.»


در ادامه جلسه از محمدحسن صالحی مدیر سابق متوسطه دوره دوم پسران سما واحد رشت با اهدای لوح سپاس برای پذیرش سه سال مسئولیت تجلیل شد.


احکام مدیریت حمیده زرپور به عنوان مدیر متوسطه دوره اول دخترانه سما و شهلا بادپروا مدیر متوسطه دوره دوم دخترانه سما واحد رشت هم به نامبردگان اهدا شد.


رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای، مدیران مدارس و حوزه ستادی سما واحد رشت در این مراسم حضور داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته