دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1397 - 06:30
رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

طرح ترافیک خبرنگاری از افراد غیررسانه‌ای پس گرفته می‌شود

انتشار اسامی دریافت‌کنندگان طرح ترافیک با سهمیه خبرنگاری در حالی حاشیه‌ساز شده است که رئیس شهر تهران می‌گوید: اگر سهمیه به افراد غیر‌خبرنگار داده شده باشد، طرح ترافیک آنها باز پس گرفته می‌شود.
کد خبر : 291151

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اسامی دریافت‌کنندگان طرح ترافیک در حالی در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده که بر اساس این لیست، اعضای خانواده مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، دو نفر از نمایندگان مجلس و اعضای خانواده آنها و اعضای خانواده برخی دیگر از مسئولان هم در زمره دریافت کنندگان سهمیه طرح ترافیک درج شده‌اند. همین موضوع موجی از اعتراض در بین خبرنگارانی که موفق به دریافت طرح ترافیک نشده‌اند را برانگیخت.


محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در پاسخ به این سوال که آیا شورا به بحث واگذاری طرح ترافیک خبرنگاری به افراد غیر ورود پیدا می‌کند یا خیر، اظهار کرد: من هنوز لیستی را که از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منتشر شده است ندیده‌ام، اما فرزند یک نماینده مجلس هم می‌تواند خبرنگار باشد.


وی در پاسخ به این سوال که اگر تحقیقات انجام شده و مشخص شود که افراد مذکور خبرنگار نبوده‌اند، چه خواهد شد، گفت:‌ بالتبع نباید به این فرد طرح ترافیک با سهمیه خبرنگاری داده می‌شد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باشد و افراد غیر خبرنگار طرح ترافیک خبرنگاری گرفته باشند حتما از آنها طرح پس گرفته خواهد شد در این زمینه باید با آقای پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک صحبت کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته