دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی خبرگزاری آنا؛

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی معرفی شدند

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای معرفی ماهانه برترین‌ها با توجه و تاکید بر تولید محتوا، اطلاع‌رسانی مناسب و پوشش اخبار و فعالیت‌های دانشگاهی در ماه خرداد معرفی شدند.
کد خبر : 291132

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر عامل خبرگزاری آنا در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر تولید محتوا و اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس مناسب فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از 6 واحد برتر این دانشگاه در ماه خرداد تجلیل و در نامه‌ای به روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از مدیران و مسئولان روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) تشکر و قدردانی کرد.


در نامه‌ دکتر حسن کربلایی به روسای واحدهای برگزیده آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر قدردانی، تشویق و تجلیل ماهانه؛ از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از نماینده آنا و مدیر روابط عمومی به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در تولید محتوا، اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در خرداد 97 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.


در این نامه‌ها، فاتح‌علی عیدی مدیرکل روابط عمومی واحد تبریز، بهنام اسماعیلی مدیر روابط عمومی واحد شهرکرد، محمدحسین خاکی مدیر سابق روابط عمومی واحد قم، دکتر سیدرضا جزء‌مومنی مدیر روابط عمومی واحد دامغان، علی بحرینی مدیر روابط عمومی واحد بندرعباس و مصطفی فیض مدیر روابط عمومی واحد سمنان به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه خرداد معرفی شدند.


مدیر عامل خبرگزاری آنا از سیدمرصاد موسوی، اصغر عالمیان، غلامحسین غاربی، لادن لنگری، سارا روشنی، زهرا شیرمحمدی، مهدی صفرزاده، سیدحسین طالبی، فریدون مفیدی، محمود سلطانی، سید امیررضا حسینی نژاد، مجید مشک بید حقیقی، علی گلابی صالحی، جلیل کاظمی پور، حمیدرضا بی‌تقصیر، حیدر داودی، رضا شکارلو، فرزاد نصری، مسعود شریفی، محمدرضا بخشی، اصغر جوکار، مهدی یزدانی، نوذر فیاض بخش به ترتیب مدیران و رابطان خبری واحد کرمان، اصفهان، اردبیل، بجنورد، علوم و تحقیقات، علوم پزشکی تهران، همدان، ورامین، آزادشهر، علی آباد کتول، شاهرود، رشت، ارومیه، بردسیر، کاشمر، ایلام، خوی، کرج، اهواز، مرند، کازرون، لارستان و یاسوج هم به دلیل تلاش‌ در تولید محتوا و تعامل با آنا قدردانی کرد.


به گزارش آنا، کربلایی با اعلام اینکه اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جامع، بزرگ، کوچک و ... در بخش اطلاع رسانی فعال و با خبرگزاری آنا در ارتباط پویا و تعامل خوب هستند از مدیران روابط عمومی و رابطان خبری بویژه کسانی که در تولید محتوا فعال بوده و اخبار تولیدی به خبرگزاری ارسال می کنند، تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته