دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«دوران عاشقی» روی وب آمد

سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان به آدرس اینترنتی رونمایی شد.
کد خبر : 29112

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فیلم «دوران عاشقی»، در سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» (Time to Love) به کارگردانی علیرضا رئیسیان که به آدرس www.doraneasheghi.ir و به مناسبت اکران عمومی و نمایش سراسری این فیلم رونمایی شده است، مخاطبان می‌توانند آخرین اخبار، آنونس و تیزر، گالری تصاویر صحنه و پشت صحنه فیلم، جوایز، نظرات مردمی، مشخصات بازیگران و عوامل، یادداشت‌ها، پوسترهای فیلم، سینماهای در حال اکران و فروش بلیط فیلم و... را مشاهده کنند.


سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» با مدیریت امید عشیری، توسط محمدعلی غائبی و محمدمهدی خلیلی طراحی شده است.


مخاطبان «دوران عاشقی» می‌توانند به آدرس ایمیل info@doraneasheghi.ir نظرات و پیام‌های خود را درباره این فیلم برای مدیریت این سایت ارسال کنند تا در بخش «نظرات مردمی» منتشر شود.


همچنین صفحه اینستاگرام این فیلم به آدرس https://instagram.com/dorane_asheghi در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است تا مخاطبان بتوانند آخرین اخبار، تصاویر و اطلاعات فیلم را در این صفحه مشاهده کنند.


همچنین صفحه فیسبوک «دوران عاشقی» نیز به آدرس https://www.facebook.com/doraneasheghi راه‌اندازی و در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان این فیلم قرار گرفته است.


مدیریت سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» و همچنین فضای مجازی این فیلم برعهده امید عشیری است که سابقه مدیریت سایت سی‌امین و سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، چندین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته