دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1397 - 10:47

سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به پاکدشت

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات به پاکدشت با هدف بررسی وضعیت آموزش عالی و ظرفیت‌های تولیدی این شهر خبر داد.
کد خبر : 290936

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد قمی با اشاره به برنامه بازدید این هفته اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از شهرستان پاکدشت، عنوان کرد: هدف از این بازدید بررسی وضعیت مراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان است که با توجه به جمعیت بالای دانش آموزان و وجود دانشگاه دولتی، آزاد، پیام نور و فنی حرفه‌ای این بازدید تخصصی صورت می‌گیرد.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزون بر بازدید نمایندگان از مراکز آموزشی و دانشگاهی، روسای دانشگاه‌ها در زمان حضور نمایندگان در پاکدشت نشستی در پردیس ابوریحان وابسته به دانشگاه تهران برگزار خواهند کرد و مسائل و مشکلات آموزش عالی با حضور نمایندگان کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات طرح و به مسائل، ظرفیت‌ها و دغدغه‌های روسای دانشگاه‌ها توجه خواهد شد.


وی یادآور شد: علاوه بر این جلسه‌ای با مسئولان عالی‌رتبه آموزش و پرورش برگزار می‌شود و برای حل مشکلات اقدامات لازم را ترتیب خواهد داد.


قمی اظهار کرد: در کنار بازدیدها از مراکز آموزشی و دانشگاهی با توجه به اینکه پاکدشت قطب تولید گل و گیاه کشور است، بازدیدی از مرکز تولید و پرورش گل و گیاه استان صورت خواهد گرفت و این بازدید با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی کشور و استفاده از ظرفیت صادرات گل و گیاه بعنوان محصولی ارزآور برای کشور به شدت مناسب خواهد بود.


وی برنامه دیگر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاکدشت را بازدید از ظرفیت‌های دامپروری و مرغ‌داری فعالیت‌های گسترده‌ در این زمینه دانست و گفت: بازدید از کارخانه شیر پاستوریزه چوپان و دو واحد تولیدی دیگر برنامه سفر است که این بازدیدها به عنوان نمایندگان مجلس و نه به عنوان اعضای کمیسیون آموزش برای آشنایی با مسائل و مشکلات تولید صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته