دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی 2018 روسیه؛

تکذیب دخالت مسی در مسائل فنی آرژانتین

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین می‌گوید تصمیمات فنی را لیونل مسی نمی‌گیرد.
کد خبر : 290779

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه بارها رسانه‌های آرژانتینی ادعا کردند مسی در دعوت و حتی چینش ترکیب تیم ملی این کشور دخالت می‌کند، سامپائولی در جریان پیروزی 2-1 مقابل نیجریه مسی را به لب خط فراخواند و به او از تعویض آگوئرو گفت. رسانه‌ها نوشتند سامپائولی از مسی برای انجام دادن یا ندادن این تعویض اجازه گرفته اما این مربی چنین چیزی را تکذیب می‌کند.


سمپائولی گفت: صحنه‌ای که می‌گویید را خوب در خاطر دارم اما همه حرف‌هایی که با بازیکنانم می‌زنم، خصوصی هستند و در مقابل رسانه‌ها آن را فاش نمی‌کنم. اما برداشت رسانه‌ها از آن گفتگو اشتباه بود. چند گزینه در خط حمله داشتیم و من فقط به مسی گفتم که قرار است از کدام استراتژی که در تمرینات روی آن کار کرده بودیم، استفاده کنیم.


وی افزود: بحث فوتبال که می‌شود، لئو چنان دید شفافی دارد که باعث می‌شود گاهی چیزهایی ببینیم که فقط یک نابغه واقعی می‌تواند ببیند. در اغلب اوقات در سطح چنین بازیکنی بودن دشوار است. مسی چراغ درخشان ما است و این بر عهده ما است تا نهایت تلاشمان را کنیم که به سطح او برسیم. تردید ندارم که فرانسه برنامه‌هایی برای خارج کردن مسی از جریان بازی دارد اما ما هم برنامه خودمان را داریم تا کار را برای لئو آسانتر کنیم. بنابراین منتظر بمانید تا ببینید کدام تیم در اجرای برنامه‌هایش خوش شانس‌تر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته