دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1397 - 12:58

بازدید وابسته علمی و فنی سفارت فرانسه از پردیس دانشکده‌های فنی

وابسته علمی و فنی سفارت فرانسه ضمن بازدید از پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، درباره فرصت‌های موجود برای همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی فرانسوی با پردیس فنی به گفت‌وگو پرداخت.
کد خبر : 290701

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ژان کریستف بونته، وابسته علمی و فنی سفارت فرانسه روز دوشنبه ۴ تیرماه به منظور آشنایی با پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران از این پردیس بازدید کرد.


وی در این دیدار چندساعته، ابتدا در جلسات جداگانه‌ای با سیروس زمانی مدیر روابط بین‌الملل پردیس و فریبرز جولای و کارن ابری‌نیا، روسای دانشکده‌های مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک دیدار و گفتگو کرد.


در این بازدید، بونته ضمن آشنایی با ظرفیت‌های پردیس دانشکده‌های فنی به بحث و تبادل نظر در خصوص فرصت‌های موجود برای همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی فرانسوی با پردیس فنی پرداخت و در ادامه از برخی از آزمایشگاه‌های منتخب پردیس از جمله، آزمایشگاه فشار قوی، مرکز سیستم‌ها و فناوری‌های پیشرفته و خودروی خورشیدی بازدید کرد.


دیدار با ناصر سلطانی، رئیس پردیس دانشکده‌های فنی؛ پدرام حنفی‌زاده، معاون پژوهشی پردیس؛ محمود کمره‌ای، مشاور رئیس و رضا توکلی مقدم، رئیس دوره مشترک با دانشگاه انسام پایان‌بخش این بازدید بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سفارت فرانسه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته