دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1394 - 14:54
در نشست ستاد بحران شهرستان چالوس مطرح شد

پیشنهاد اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در جاده چالوس - کرج

رئیس شورای اسلامی شهرستان چالوس با اشاره به ترافیک سنگین جاده چالوس - کرج (کندوان) و مشکلات ناشی از آن در برخی از ایام سال خواستار اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در این جاده شد.
کد خبر : 29070

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صابرسام دلیری روز سه شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان چالوس، گفت: تردد هزاران دستگاه خودرو از این مسیر ارتباطی و در پی آن معطلی طولانی اهالی روستاهای حاشیه این جاده در ترافیک، اعتراض مردم منطقه و مسافران را به همراه داشته است.


وی کندی فرآیند امدادرسانی در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه به ویژه سیل، زلزله و یا اعزام بیماران بدحال برای مداوا به مراکز درمانی شهر چالوس یا دیگر مناطق را در ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته از دیگر مشکلات تردد زیاد خودرو در جاده چالوس عنوان کرد.


وی گفت: از مسئولان نهادهای ذیربط انتظار داریم تا برای رفع این معضل نسبت به اجرای طرح زوج و فرد کردن خودروها در این جاده تدابیر ویژه‌ای بیندیشند.


رئیس شورای شهرستان چالوس حل نشدن مساله ادامه هدایت آب‌های سطحی به روستاهای حاشیه قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال و مسیر ارتباطی مرزن آباد - چالوس را از دیگر مشکلات موجود در این شهرستان برشمرد و گفت: اکنون حجم انبوهی از آب‌های سطحی این راه ارتباطی به برخی از روستاها از جمله خرمنه علیا هدایت می‌شود که سبب آبگرفتگی این مناطق روستایی شده است و باید مسئولان در این خصوص چاره اندیشی کنند.


رئیس بنیاد مسکن چالوس و کلاردشت نیز تعداد واحدهای مسکونی شناسایی شده در حریم رودخانه‌های این شهرستان را 150 باب اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز این واحدهای مسکونی تملک و حریم رودخانه‌ها آزاد خواهند شد.


مهدی ردایی با ابراز نگرانی از رانش زمین در جوار روستای سینوا از توابع بخش مرکزی چالوس، افزود : با اینکه بارها این موضوع به مسئولان نهادهای ذیربط گزارش شد منتهی تاکنون در این حوزه اقدامی انجام نداده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته