دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

برگزاری آزمون جامع استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

آزمون جامع دکتری برای نخستین بار بصورت استانی با حضور مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرمان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 290591

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آزمون جامع نیمسال دوم ۹۷_۹۶برای نخستین بار در واحد کرمان بصورت استانی و متمرکز در صبح و بعد ظهر هشتم تیر ۹۷ با حضور مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرمان برگزار شد.



دکتر مسعود صانعی روند آزمون را مطلوب دانست و به خبرنگار آنا گفت: در واحد کرمان امور به خوبی پیش می‌رود و مقرر شده است مصاحبه شفاهی این آزمون از ۹ لغایت ۱۴ تیر در واحدهای محل تحصیل دانشجویان برگزار شود و برنامه زمانبندی آن از طریق سایت واحدها اطلاع رسانی شده است.



دکتر حمداله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد کرمان هم کل شرکت کنندگان در آزمون جامع استان کرمان را ۴۴۸ نفر از واحدهای مجری دوره دکتری شامل کرمان، سیرجان، رفسنجان، انار، بم، جیرفت، زرند و بافت اعلام کرد و گفت: وظیفه نظارت مستمر بر روند اجرایی این آزمون بر عهده کمیته برگزاری آزمون جامع استان کرمان است و اعضای این کمیته توسط ریاست استان کرمان معرفی شده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر پتانسیل بالای استان و ظرفیت‌های بسیار مناسب واحد در دانشکده‌ها، ساختار سازه‌ای و اساتید توانمند، تحصیلات تکمیلی را یکی از رویکردهای مهم دانشگاه دانست و افزود: تحصیلات تکمیلی یکی از نیازهای کنونی ارزیابی می‌شود و استان کرمان باید در راستای رفع نیاز جامعه فعال و در این مسیر پیشرو باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته